گزارشي در فلسطين اشغالي منتشر شده که از نقش رژيم صهيونيستي در بحران سوريه و اقدام تل آويو در دامن زدن به اقدامات تروريستي عليه ملت و نظام اين کشور پرده برداشته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه، در گزارشي كه يك رسانه صهيونيستي منتشر كرد نقش تل‌آويو در بحران سوريه و اهداف اسرائيلي‌ها را براي کنترل بر منطقه بيش از پيش فاش شد.
در گزارش اسرائيل آمده است آنچه در سوريه اکنون رخ مي‌دهد جلوگيري از ارتقاي ارتش عربي سوريه است.
اسرائيلي‌ها در گزارش خود اعلام کرده‌اند آشوبهاي گروههاي داخلي مسلحانه از شهري به شهر ديگر و خانه‌‌اي به خانه ديگر و از خياباني به خيابان ديگر منتقل مي‌شود.
در اين گزارش اسرائيلي آمده است دهها کشور از جمله کشورهاي عربي و ترکيه از تروريستها حمايت مي‌کنند و هدف از اين جنگ جهاني نيز فلج کردن قدرت سوريه و خارج کردن آن از دايره تأثيرگذاري است و اين کار با ايجاد نظام جديد هم پيمان غرب که از آن ترس و هراسي وجود نداشته باشد و منبع تهديد عليه ائتلاف آمريکا نباشد، امکان پذير است.
اين گزارش مي‌افزايد حالت هرج و مرج کنوني در سوريه اين امکان را داده است که شمار زيادي از جاسوسان و مزدوران وارد سوريه شوند.
اين گزارش تصريح کرده است: سران افراد مسلح،‌ فرماندهان مخالفان، قطر، عربستان سعودي و ترکيه و همچنين دوستان اسرائيل در لبنان براي تل‌آويو گزارشهايي ارسال مي‌کنند و آنها در نوشتن همه چيز درباره سوريه از مسائل ريز گرفته تا درشت دريغ نمي‌کنند.
الاخباريه افزود آنچه به آمريکا و قطر و عربستان مي‌رسد در نهايت در اختيار سازمانهاي اطلاعاتي اسرائيلي قرار مي‌گيرد.
الاخباريه اعلام کرد بنابراين نقش خرابکارانه اسرائيل و هم‌پيمانانش در تشديد بحران سوريه از طريق حمايت از تروريستها و مزدوران بر همگان روشن شده است و هدف نيز تضعيف ارتش سوريه و تبديل اين کشور به جزايري است که با يکديگر درگير شوند تا سيطره اسرائيل بر منطقه تسهيل شود.
برچسب ها: اذعان ، اسرائیل ، سوریه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار