نايب رئيس دوم هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان مجلس گفت: با تشكيل هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان، قبل از هر دستگاهي،نمايندگان خودشان بر رفتار هم نظارت مي كنند .

نماينده مردم شرق استان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب  بر نظارت بر رفتار نمايندگان ،از تشكيل هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي خبر داد افزود : بحث تشكيل اين هيئت از قبل بوده و در مجلس هشتم تشكيل نشد اما اخيرا در مجلس نهم اجرايي و فعاليتش را آغاز كرده است حجت الاسلام موسي غضنفرآبادي ، بررسي تخلفات احتمالي همچون تخلفات مالي و رفتاري و ...را از مهمترين وظايف آن برشمرد و گفت:با تشكيل هيئت مجلس قبل از هر دستگاهي بر مسائل پيرامونش سيطره پيدا مي كند ،و در برابر تخلفات  اقدامات لازم را انجام مي دهند .

وی با اشاره به اينكه در صورت ارتكاب تخلف از سوي نماينده اي حكم هم صادر مي شود اظهار داشت : در صورت نياز پرونده متخلفين به دادگاه هم ارجاع داده مي شود .

وي تذكر و پيشگيري را بهترين ابزار كار در همه امور دانست و گفت : مجلس نيز ازاين قاعده مستثني نيست و اميدواريم كه هيئت نظارت بتواند در روند بهبودفعاليت  مجلس موثر باشد .

وي با اشاره به گلايه هاي شديد مقام معظم رهبري از عملكرد برخي نماينده ها در مجلس،ابراز اميدواري كرد : اعضاي اين هيئت بتوانند خواسته رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشند .

گفتنی است : حجت الاسلام غضنفرآبادي نماينده مردم شرق استان کرمان ، با كسب آراء مناسب و قابل توجه  اخيرا عضو و نايب رئيس دوم هيئت نظارت بر عملكرد نمايندگان مجلس شده است ./س

برچسب ها: تشکیل ، هیئت نظارت ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.