مقامات امنيتي ليبي از انفجار خودروي يک ديپلمات مصري در نزدیکی خانه وی در شهر بنغاری در شرق لیبی خبر دادند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری رویترز ، مقامات امنیتی لیبی امروز از انفجار خودروی یک دیپلمات مصری در نزدیکی خانه وی در طرابلس خبر دادند .
آنها اعلام کردند این انفجار تلفاتی درپی نداشت .
این انفجار یک روز پس از بمب گذاری های مرگبار در طرابلس پایتخت لیبی صورت گرفت که گفته می شود طرفداران معمر قذافی رهبر سرنگون شده این کشور در این انفجارها دست داشته اند . 
منابع امنیتی لیبی در مصاحبه با این خبرگزاری گفتند یک بمب دست ساز زیر خودرو متعلق به عبدالحمید رفائی دیبر اول کنسولگری مصر در شهر بنغازی کار گذاشته شده بود که منفجر شد اما در این انفجار هیچکس کشته یا زخمی نشد .
انفجارهای روز یکشنبه و همچنین روز دوشنبه درحالی انجام شد که تنها چند روز به نخستین سالگرد دستگیری قذافی توسط انقلابیون لیبی باقی مانده است .
گفتنی است؛ عمرو رشدی، سخنگوی وزارت خارجه مصر اعلام کرد که این وزارتخانه اوضاع کنسولگری خود در بنغازی را بررسی می کند. وی همچنین به اتاق عملیات وزارت خارجه مصر دستور داده است تا 24  ساعته با دفاتر نمایندگی مصر در طرابلس و بنغازی در تماس باشد تا اطمینان حاصل کند، همه تدابیر امنیتی برای حفظ جان کارکنان و دفاتر نمایندگی اتخاذ شده است.
وی خاطر نشان کرد این حوادث خللی در عزم این کارکنان برای باقی ماندن در محل ماموریت خود و عمل به وظایفشان وارد نمی‌کند.
برچسب ها: انفجار ، لیبی ، دیپلمات ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار