با تمهیداتی که شهرداری منطقه 20 اندیشیده تمامی نمازگزاران به طور رایگان در روز عید سعید فطر از خدمات این منطقه بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران قائم مقام شهرداری منطقه 20 گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه 20  آماده خدمات رسانی در روز عید سعید فطر به نمازگزاران به 2 مقصد دانشگاه تهران و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است.
عطائی در ادامه افزود: در  راستای حضور گسترده نمازگزاران در مراسم عید فطر نزدیک به 160 دستگاه اتوبوس و 40 دستگاه ون آماده سرویس دهی رایگان به نمازگزاران در روز عید سعید فطر  هستند.
وی ادامه داد: این خدمات رسانی شامل جا به جایی شهروندان از مبادی حرکت به صورت رفت و برگشت است که به طور رایگان انجام می شود.
عطائی خاطر نشان کرد: محل استقرار وسایل حمل و نقل عمومی و مبادی حرکت از دولت  آباد، 13 آبان، میدان شهر ری و میدان شهید غیبی به مقصد دانشگاه تهران و مبادی حرکت از دولت آباد، 13 آبان، باقر شهر، عباس آباد و امین آباد به مقصد ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اعلام شده است که شهروندان در روز عید سعید فطر با مراجعه به محل های مورد اشاره می توانند از امکانات رایگان آن استفاده کنند./ف
برچسب ها: عید ، سعید ، فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار