گیشه های سینما همچنان بی رونق به راه خود ادامه داده درحالی که سالن های سینمایی چشم انتظار اکران فیلمی دید هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛درحالی که شورای صنفی نمایش پیش تر اعلام کرده بود که از روز چهارشنبه فیلم های سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" به کارگردانی ایرج طهماسب، "ضد گلوله" به کارگردانی مصطفی کیایی و "بی خداحافظی" به کارگردانی احمد امینی از روز چهارشنبه بدون سرگروهی سینما استقلال و آزادی اکران می شوند،اما در نهایت این اتفاق رخ نداد،با گذشت یک ماه از ماه مبارک رمضان و همچنین بی رمقی طرح ویژه اکران ماه مبارک رمضان همگان چشم انتظار فیلمهایی جدید برای عیدفطر بودند؛اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.
                 

                       
سینما همچنان با همان فیلم های تکراری روی پرده به فروش خود ادامه می دهد.
فیلم سینمایی "خوابم می آد" به کارگردانی رضاعطاران روز سه شنبه فروشی 8 میلیون تومانی را پشت سر گذاشت و مجموع فروش خود را پس از 60 روز نمایش به 1 میلیارد و 845 میلیون تومان برسانید.
                         
                               
فیلم سینمایی "شور شیرین" به کارگردانی جواد اردکانی دوحین فیلم پر فروش گیشه های سینمایی بود که توانست پس از 38 روز نمایش و فروش 6 میلیون تومانی خود در روز سه شنبه مجموع فورش خود را به 150 میلیون تومان برساند.
                  
                  
                  
فیلم سینمایی "همه چی آرومه" به کارگردان "مصطفی منصوریار" روز سه شنبه فروشی 5 میلیون تومانی را پشت سر گذاشت و توانست مجموع فروش خود را به 210 میلیون تومان پس از 300 روز نمایش برساند.
                  
                  
                  
فیلم سینمایی "راه بهشت" نیز ضعیف ترین فیلم سینمایی در حال اکران است که روز سه شنبه فروشی 700 هزار تومانی را تجربه کرد و پس از 30 روز نمایش مجموع فروش خود را به 40 میلیون تومان رسانید.
                  
                  
فیلم سینمایی "نامزد امریکایی من" نیز پس از 18 روز نمایش روز سه شنبه فروشی 2 میلیون تومانی را پشت سرگذاشت و توانست مجموع فروش خود را به 25 میلیون تومان برساند.
امید است تا فیلم های جدید اکران شوند و رونق از دست رفته را درسالن های سینمایی باز گردانند؛زیرا با اتمام ماه مبارک رمضان فرصتی فراهم می شود تا خانواده ها به مسافرت و تعطیلات تابستانی بروند و بعد از اتمام تعطیلات نوبت به بازگشایی مدارس می رسد که اینها بی تاثیر در افت فروش فیلم های سینمایی در حال اکران نیست./ه
برچسب ها: گیشه ، بیرونق ، سالن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار