روز جهانی قدس آغازي دوباره در سر فصل اتحاد مسلمانان است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ فرماندار شهرستان مانه و سملقان در نشست ستاد گراميداشت روز جهاني قدس این گفت: بيداري اسلامي به خاطر هوشياري و آگاهي مردم است و دشمنان نمي توانند مانع از اين حرکت در کشورهاي اسلامي شوند.

هاشمي با بیان اینکه امسال روز جهاني قدس از اهميت خاصي برخوردار است و بايد بهتر از هميشه به آن پرداخته شود افزود: مردم هم چون گذشته در صحنه ها حضور دارند، اين حضور باعث دلگرمي نظام و دلسردي دشمنان شده است.

وي با تأکيد بر اين که مسئولان و مديران دستگاه هاي اجرايي بايد تمام توان خود را براي هر چه باشکوه تر برگزار شدن اين روز به کار گيرند، افزود: دغدغه اصلي در برگزاري مراسم اين روز، سيستم هاي صوتي است که بايد تدابير لازم در اين باره اتخاذ شود.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مانه و سملقان نیز در اين جلسه گفت: اين راهپيمايي ها توسط خود مردم برگزار مي شود که هميشه حضور گسترده اي داشته اند.

اسماعيل مقدس افزود: با توجه به نام گذاري روز قدس سال جاري با عنوان بيداري اسلامي مقدمه آزادي فلسطين مي طلبد که بهره بيشتري از اين راهپيمايي ببريم.

کارشناس فرهنگي وتشکلهاي ديني اداره تبليغات اسلامي مانه وسملقان نيز در اين جلسه با اشاره به عظمت روز جهاني قدس و مسجد الاقصي از آن به عنوان آغازي دوباره در سرفصل تحولات سياسي و فرهنگي جهان در مسير اتحاد مسلمانان ياد.

 سليمان اسعدي افزود: روحانيون و تشکلهاي ديني چون شوراي هيئات مذهبي ،اعضاي هيئات مذهبي،کانون مداحان،کانونهاي فرهنگي تبليغي وانجمن اسلامي شهرستان ضمن تبعيت از فرمايشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) مبني بر حضور پرشور آحاد مردم در راهپيمايي روز قدس، همچون سال هاي گذشته همراه با مسلمانان جهان با حضوري هوشمند و فعال در راهپيمايي اين روز شرکت مي کنند.

گفتنی است راهپيمايي روز قدس شهرستان مانه و سملقان از چهارراه شهرداري تا مسجد جامع شهر آشخانه ساعت 11 صبح روز جمعه برگزار مي شود./س

برچسب ها: روز ، قدس ، اتحاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.