ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تشديد برخورد با شرکت هاي همکار با شبکه هاي ماهواره اي در توزيع کالاهاي غير استاندارد و قاچاق خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا وارز افزوده است: تاکنون چندين شرکت که در فعاليت غيرقانوني خود با شبکه هاي ماهواره اي و تبليغ کالاهاي قاچاق همکاري داشتند ، برخورد انتظامي و قضايي شده است.

اين ستاد همچنين از مسدود شدن سه هزار و 300 خط تلفن که مجراي ارتباط با اين شرکت ها بودند، خبر داد.

جانشين رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي نيروي انتظامي، فعاليت شرکت ها يا اشخاص توزيع کننده کالاهايي را که شبکه‌هاي ماهواره اي و سايت هاي اينترنتي مبادرت به تبليغ و توزيع ان در کشور مي کنند ، غيرقانوني اعلام کرد.

غلامرضا رضاييان افزود: بر اساس ضوابط ؛ فعاليت تبليغاتي موسسات ، شرکت‌ها و افرادي که از طريق شبکه‌هاي ماهواره‌اي و با درج شماره تلفن اقدام به تبليغ کالا و خدمات مي‌کنند ، ممنوع است.

رضاييان با اشاره به رصد مستمر شبکه‌هاي ماهواره‌اي تبليغاتي از افراد و شرکتهايي که تا کنون با اين شرکتها همکاري داشته اند ، خواست هر چه سريعتر ارتباط غير قانوني خود را با انها قطع کنند در غير اين صورت منتظر برخورد انتظامي ، اطلاعاتي و قضايي باشند./س
برچسب ها: ستاد ، مرکزی ، مبارزه ، قاچاق ، کالا ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار