اهل بيت(ع) تاج سر ما هستند و دشمنان چه مشكلي با دين و عقيده و مذهب ما دارند، من مهر حسين(ع) را از شير مادر گرفتم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته در بيست و پنجمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه درس اعات نزديك افطار و در لحظه هاي ناب استجابت دعا مهمان خانه هاي روزه داران است با اجراي سيد علي ضيا از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.
و سپس تيتراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري به مانند روزهاي قبل طنين انداز شد.
در آيتم حافظان قرآن صريحي نژاد حافظ كل قرآن و استاد و داور حفظ قرآن مهمان اين بخش از برنامه بود.
محمد انتظامي پدر شهيد عليرضا و عرفان انتظامي و عليرضا بنياني مجروح بمب گذاري شيراز در سال 87 از مهمانان بخش اول برنامه ماه عسل بودند.
محمد انتظامي كه دو فرزندش در عامل تروريستي بمب گذاري حسينيه شيراز در سال 87به شهادت رسيدند، با حضور در اين برنامه گفت: شب 24 فروردين 87 از فرزندانم عليرضا 10ساله  و عرفان 4ساله خواستم كه به حسينيه برويم و آن ها با خوشحالي استقبال كردند وقتي به سمت حسينيه رفتيم بعد از اداي نماز به بچه ها گفتم همين آخر مجلس بنشينيم ولي به اصرار بچه ها جلو نشستيم.
وي در ادامه افزود: بعد از اتمام سخنراني سينه زني شروع شد و بعد عرفان گفت برويم آخر مجلس بشينيم و بعد عليرضا و عرفان رفتند و نگاهم به آخر مجلس بود كه بچه ها جلوي چشمم غيب شدند يك نور بسيار زياد و صداي انفجار من را شوكه كرد.
وي تصريح كرد: در عرض 20ثانيه نتوانستم حركتي بكنم و جمعيت به آن شلوغي ديگر هيچ كس در اطرافم نبود به سمت بچه ها رفتم و پاهاي عرفان را روي زمين ديدم ولي تن فرزندم نبود در آن زمان گوشه اي از صحراي كربلا رقم خورد.
وي ادامه داد: تنها جرم فرزندانم اين بود كه علاقه مند به شركت در مراسم ابا عبدالله الحسين(ع) بودند و افتخارم اين است كه فرزندانم با ذكر يا حسين به ديدار معبودشان شتافتند.
عليرضا بنياني مجروح بمب گذاري شيراز در سال 87 گفت: حدود 11ماه از ازدواجم گذشته بود و هرشب براي نماز مغرب و عشا به اين حسينيه مي رفتم بعد از فرايض نماز و اتمام سخنراني در شروع سينه زني بود كه بمب منفجر شد و من چهار متر آن طرف تر پرتاب شدم.
وي تصريح كرد: چند نفر بالاي سرم آمدند و به قدري جراحتم زياد بود كه آن ها ترسيدند و  4 روز در كما بودم كه به اندازه اي جراحتم زياد بود كه خانواده ام من را شناسايي نكردند و از طريق دسته كليدي كه در جيبم بود من را شناسايي كردند.
وي عنون كرد: تروريست ها قصد داشتند با بمب گذاري در حسينيه از حضور مردم به اين مجالس جلوگيري كنند ولي از آن روز به جمعيت آن حسينيه افزوده شد.
مجري در پي صحبت هاي مهمان برنامه اظهار داشت: نمي دانم چه مشكل و مسئله اي با دين و عقيده و مذهب ما دارند مردم اين كشور با امام حسين(ع) بزرگ شدند و اميرالمومنين ذكر هر شب ماست اهل بيت تاج سر ما هستند و شما هيچ كاري از دستتان برنمي آيد.
وضيا در ادامه گفت:من مهر حسين را از شير مادر گرفتم.
مجري برنامه با نگاه به چهره خود در مانيتور گفت: من خودم را دارم نگاه مي كنم چشمانم كه به سمت آن طرف مي رود شما متوجه مي شويد كه من خودم را مي بينم.
جبار شهسواري و فروزان شهسواري فرزندان شهيد جميل شهسواري از مهمانان بخش دوم برنامه ماه عسل بودند.
جبار شهسواري فرزند شهيد جميل شهسواري گفت: پدرم به خاطر راهي كه آگاهانه انتخاب كرده بود و به خاطر دفاع از مردم از حمله گروه ضد انقلاب دفاع كرد و در درگيري چند ساعته شهيد شد هنگام شهادت پدرم 7 سال داشتم و در حال حاضر دانشجو و بيكار هستم.
فروزان شهسواري فرزند شهيد جميل شهسواري در ادامه عنوان كرد: كاردان تربيتي بدني هستم و بيكار هستم.
مجري برنامه كه در پرسش به شغل دو مهمان برنامه كه عنوان كردند بيكار هستند، اظهار داشت: در جمع دوستان همه بيكار هستند من خودم هم تقريبا مثل شما هستم و بعد گفت شوخي كردم تو رو خدا به كسي برنخورد.
ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هرشب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي و كيوان مدني به روي آنتن مي رود./ي2
برچسب ها: علی ضیا ، مهر ، اهل بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار