حاشيه ويژه برنامه ماه عسل؛

حال علي ضيا در ماه عسل خوب شد

پس از تلاوت قرآن كريم توسط مهمان برنامه با صوت زيبا و دلنشين خود حال سيد علي ضيا در برنامه ماه عسل خوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته در هجدهمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه درساعات نزديك افطار و در لحظه هاي ناب عرفاني و معنوي مهمان خانه هاي روزه داران است با اجراي سيد علي ضيا از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.

سپس تيتراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري به مانند روزهاي قبل طنين انداز شد.

مجري برنامه با اين جمله ماه عسل بيست و دوم را آغاز كرد: امشب شبي است كه بايد خيلي خصوصي با خدا حرف بزنيم و دل به صداي او بدهيم و بياموزيم كه چطور بايد باشيم و پاي حرف ها و وعده هايمان بيايستيم و مردانه طوري رفتار كنيم كه راه درست و صراط مستقيم است.

وي افزود: يك درخواست دوستانه از رفيق هاي  خودم دارم اينكه امشب با يك برنامه ريزي دقيق تصميم بگيريد كه با خداي خودتان چگونه سخن بگوييد و سعي كنيم امشب را از دست ندهيم.

ضيا اظهار داشت: اگر اشكي در گوشه دلتان آمد و حالتان خوب شد اگر دوست داشتيد ما را هم دعا كنيد.

حاج احمد دباغ (قاري و حافظ كل قرآن) به همراه فرزند خود مصطفي دباغ (حافظ قرآن) و همسر و دو فرزند ديگر خود از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

حاج احمد دباغ (قاري و حافظ قركل قرآن )با پاسخ به اين سوال كه در شب هاي قدر در هنگام قرآن به سر گذاشتن چه خواسته اي از خداوند داريد، عنوان كرد: تعجيل در فرج امام زمان(عج) آرزوي ابتدايي من است و اينكه خود و خانواده ام قرآني بمانيم و هيچ گاه از قرآن جدا نشويم و تا آخر عمر مبلغ قرآن باشيم واز اين مسير منحرف نشويم.

علي ضيا در ادامه برنامه اظهار داشت: به خدا هيچ تصميمي نداشتم كه اين را بگويم اما مي خوام خيلي راحت با خداي خودم حرف بزنم و بگويم خدايا خيلي دلم برات تنگ شده به حكم امشب و به عظمتت همه ي ما راببخش و مثل هميشه دستهايمان را رها نكن.

در ادامه برنامه حاج احمد دباغ با صوت دلنشين آيه اي از قرآن كريم را تلاوت كرد و بعد از آن ضيا خطاب به مهمان گفت: صوت شما به قدري زيبا و دلنشين است كه حال انسان را خوب مي كند.

حاج احمد دباغ ادامه داد: از بدو تولد روشندل بودم و تا سن پنج سالگي در كاظمين زندگي مي كرديم و در حال حاضر 30سال ساكن شهر قم هستم.

وي تصريح كرد: اوايل جنگ بدليل اينكه پدر و برادرم جز مبارزين انقلابي بودند آن ها را به شهادت رساندند و ما را از كاظمين بيرون كردند.

وي در اين باره افزود: اوايل سال 1360 هر ايراني اصيل متدين را زن و فرزندانشان را از شهر كاظمين بيرون مي كردند و افراد بالاي 18 سال را به شهادت مي رساندند.

وي عنوان كرد: تا سال 1382  از پدر و برادرم بي خبر بوديم ولي بعد از سقوط صدام اسامي آن ها جز شهدا بود.

احمد دباغ دلايل و انگيزه خود را از حفظ قرآن اينگونه بيان كرد: مادرم مشوق اصلي من در حفظ قرآن بود و همچنين خواهر و برادرم ساعت ها به من قرآن مي آموختند و در من انگيزه ايجاد كردند.

وي تصريح كرد: از كودكي آرزو داشتم كه با صداي دلنشين قرآن را تلاوت كنم.

دباغ در پاسخ به اينكه بزرگترين آرزوي شما بدست آوردن بينايي خودتان نبوده، اظهار داشت: قبل از اينكه به سمت قرآن بروم نابينايي ام برايم بسيار سخت و ناراحت كننده بود ولي به بركت قرآن بعد از سن 12سالگي كه شروع به حفظ و قرائت قرآن كردم.

ذهنم به ارتباط خدا مشغول شد و نه اينكه ديگر دعا نكنم و همچنان مايلم بيناي خود را بدست آورم ولي بيناي ديگر بزرگترين آرزويم نيست.

وي خاطر نشان كرد: فكر و ذهنم بعد از ارتباط و برقراي با قرآن كريم تغيير كرد.

ماه عسل برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هرشب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضيا و تهيه كنندگي مجيد يوسفي و كيوان مدني به روي آنتن مي رود./ي2
 
برچسب ها: علی ضیا ، ماه عسل ، شبکه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار