پوستر بخش نقالی و پرده‌خوانی نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة با معرفی هیئت داوران بخش نقالی و پرده‌خوانی این  سوگواره عاشورایی رونمایی شد.

نخستین سوگواره بین‌المللی سفینة النجاة با موضوع «پیراهن معظم حضرت سیّدالشهدا علیه السلام» و با هدف تبیین و آشکارسازی نیرو‌های نجات‌بخش در کربلا و در راستای نیاز کنونی شیعه در برافراشتن نمادی برای معرفی کربلا و  در ۱۲ محور برگزار می‌شود و آثار مربوطه در زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و اردو خلق خواهند شد.

در این سوگواره که دبیری آن را داوود منافی پور بر عهده دارد، در بخش‌های ادبی و هنری شعر (کهن و نو)، نوحه، ترانه، داستان، داستان کوتاه و داستانک، هنر‌های نمایشی شامل نقالی، پرده‌خوانی، تعزیه، تئاتر تک نفره، موسیقی، قطعه باکلام و قطعه بی‌کلام برگزار خواهد شد.

به این ترتیب در بخش نقالی و پرده‌خوانی نخستین سوگواره بین‌المللی سفینة النجاة که دبیری آن را مرشد محسن میرزاعلی بر عهده دارد هم زمان  با رونمایی از پوستر اولین سوگواره نقالی و پرده خوانی سفینة النجاة، کوروش زارعی، محسن میرزاعلی، امیر حسین شفیعی و محمد جهان پناه به عنوان هیئت داوران بخش نقالی و پرده خوانی اولین سوگواره بین المللی سفینة النجاة معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار