به مناسبت روز قدس ویژه برنامه ی " قبله اول" در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت زنده و مستقیم و به مدت 180دقیقه از رادیو قرآن پخش می شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛در برنامه "قبله اول" با توجه با مسئولیت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی به انعکاس حضور مردم در روز قدس  و حضور جامعه قرآنی دوشادوش مردم  پرداخته می شود.
حجت الاسلام محمودرضا ذکاوت مدیر گروه قرآن و اطلاع رسانی و امور مجازی شبکه رادیویی قرآن در خصوص این برنامه در روز قدس گفت: قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و وطن میلیون‌ها آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال 1948 آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد و برهمه مسلمانان واجب است تا در حد توان خود در این روز انزجارخود را از اقدامات رژیم صهیونیستی  نشان دهند.
وی ادامه داد:ملت مسلمان ایران نیز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسأله آزاد‌سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده ند  و رادیو قرآن نیز در بزرگداشت روز قدس امسال نیز جمعه  27 مردادماه  از ساعت 9صبح  با برنامه "قبله اول" به مساله قدس و فلسطین می پردازد.
مدیر گروه اطلاع  رسانی و امور مجازی رادیو قرآن با اشاره به  استقرار غرفه رادیو قرآن در میدان فلسطین بیان کرد:قاریان،حافظان و جامعه قرآنی کشور با حضور در مراسم روز قدس و غرفه رادیو قرآن  حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین بیان می کنند.
شایان ذکر است؛برنامه "قبله اول" به سردبیری  و تهیه کنندگی محمدرضا میری  و گویندگی تیمور کوشکی و محمد مطلب جمعه 27مردادماه از ساعت 9تا 11:30 به طور زنده  از شبکه رادیویی قرآن موج اف ام ردیف 100مگاهرتز حضور پرشور مردم را برای شنوندگان و جهانیان مخابره می کند./ه
برچسب ها: همراه ، قبله ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار