در راستای برنامه‌های انجمن سینمای جوان استان زنجان در پایان مردادماه امسال اولین جشنواره جایزه عکس‌ ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مسئول انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: این جشنواره به منظور ایجاد پوپایی در جریان فرهنگی و هنری استان و همچنین تشویق و ایجاد انگیزه در فعالیت‌های هنرمندان این عرصه تدارک دیده شده است.

نصیری افزود: از اهداف مهم این جشنواره، ایجاد رغبت در فعالیت عکاسان جوان به منظور رشد و اعتلای هنر عکاسی در گسترۀ استان زنجان است.

وی با اشاره به موضوعات عکس ادامه داد: برای ایجاد تنوع آثار، هر ماه یک موضوع مستقل از سوی برگزارگنندگان در نظر گرفته گرفته می شود که موضوع عکس مردادماه آزاد و موضوع عکس شهریورماه نیز ماه رمضان و سفره‌های آسمانی است همچنین مهرماه با موضوع مدرسه، آبان پاییز شورانگیز، آذر فرهنگ هنرعکاسی، دی مردم و زمستان، بهمن انقلاب اسلامی و اسفند نیز نوروز و خانه‌تکانی خواهد بود که موضوعات مربوط به ماه‌های مختلف سال است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه که هر عکاس می‌تواند 3 اثر را به دبیرخانه جایزۀ عکس ماه تحویل دهد،تصریح کرد: مهلت ارسال آثار از 10 تا 25 هر ماه و داوری آثار 30 هر ماه صورت می‌پذیرد.

نصیری خاطر نشان کرد: طراحی و اجرای جایزۀ عکس ماه توسط انجمن سینمای جوان ایران (دفتر زنجان) و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان انجام گرفته است./س

برچسب ها: جشنواره ، عکس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.