عضو‌کميسيون‌ اقتصادي‌ مجلس گفت: روز جهانی قدس مسلمانان دنيا را متوجه کانون‌هاي اصلي خطر کرده و دشمن واقعي را به آن‌ها معرفي کرده است.

ايرج نديمي نماينده‌ مردم‌ سياهکل و لاهيجان در مجلس‌شوراي‌ اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرارسيدن روزقدس گفت: امام خميني(ره) با نامگذاري جمعه آخر ماه‌رمضان به نام روز قدس به جهانيان ثابت کرد که مشکلات جوامع‌اسلامي معطوف به کليه امت‌اسلامي است.

وي با بيان اينکه تفکر شيعه در جهان اسلام مربوط به يک کشور نيست، تصريح کرد: تفکر شيعه مي‌تواند در سراسر جهان به عنوان تفکر برتر شناخته شود چرا كه حقايق را براي مردم بازگو مي‌ کند.

نديمي با تاکيد بر اينکه روز قدس باعث شد تا همگان به غده سرطاني اسرائيل پي ببرند، افزود: روز جهاني قدس از منظر ديني، انقلابي، اجتماعي و سياسي بسيار مهم بوده زيرا مصائب دنياي اسلام را به جهانيان نمايان مي‌سازد.

عضو کميسيون اقتصادي مجلس در پايان خاطرنشان کرد: روز جهاني قدس از ديدگاه روشن‌گري ارتباط بسياري با بيداري اسلامي دارد چرا که مسلمانان دنيا را متوجه کانون‌هاي اصلي نفاق و دشمن اصلي را به آنها معرفي کرده است.

انتهاي پيام/

پ2
برچسب ها: قدس ، اسلام ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار