![تراموا به خیابانهای تهران رسید + فیلم](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1403/11/23/20339179_193.jpg)
در
نمای جلویی خودرو عضلانی تر شدن در موتور و گلگیرها در کنار طرح سپر جلو با خطوط
شکسته از Ix35 خودرویی با ابهت و جسور
ساخته است. چراغ های جلو که طرحی کاملا
اسپورت و هماهنگ با نمای کلی خودرو و ورودی های هوا دارند این چهره زیبا و جسور را
کامل می کند. در نمای جانبی با خط بدنه ای پهن و گیرا مواجه می شویم که چشمان را
به سمت عقب خودرو هدایت می کند.
در عقب هماهنگی خوب بین چراغ
ها، در صندوق و خطوط روی آن ادامه دهنده خط مشی جدید هیوندا در طراحی بوده و طرح
کلی سرزنده وپویای خودرو را در این بخش حفظ کرده اند. در داخل خودرو طراحی معقول
صندلی های جلو و داشبوردی کاربردی، نظر بیننده را به خود جلب می کند اما سرنشینان
عقب از مشکل تنگی و کمبود فضا رنج می برند.
کیفیت
مواد به کار رفته در داخل خودرو از نسل قبل بهتر اما آنقدرها که انتظار می رود
بالا نیست و در برخی قسمت ها استفاده از پلاستیک خشک آزاردهنده است. سواری Ix35 خشک و خشن است و در هنگام رانندگی در جاده نفوذ صداهایی
اضافی به داخل اتاق عجیب به نظر می رسد.