ارتش سوریه سیطره کامل خود را بر شهرک صلاح الدین در حلب بدست آورد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ارتش همچنین خود را برای رویارویی جدید در شهرک السکر که گروههای مسلح در آن جمع شده اند آماده می کند.

ارتش سوریه پس از اینکه تسلط خود بر شهرک صلاح الدین را کامل کرد توانست به گروههای مسلح در این شهرک خسارت های فراوانی وارد کند.

ارتش شهرک صلاح الدین را بارزترین دژ برای خود قلمداد می کرد و با تسلط بر آن راه خود را برای رویارویی با گروههای مسلح در شهرک السکر هموار کرد.

ارتش سوریه خود را برای حرکت به سمت شهرک السکر در جنوب حلب دومین کانون خشونت افراد مسلح که بر اثر بمباران گسترده ارتش به آنجا گریخته اند آماده می کند.

تلویزیون سوریه همچنین از ورود ارتش به باب النصر و سبع البحرات و باب الحنین و باب الحدید و بازارهای تجارتی در شهر حلب خبر داد 

عملیات پاکسازی شهرک صلاح الدین و شهر حلب از افراد مسلح به دلیل تنگی خیابانها و کوچه ها چند روزی ادامه خواهد داشت.

ارتش در شهرک الحسکه شمال شرق سوریه با یورش به یک مخفیگاه افراد مسلح در شهرک غوران مقدار زیادی سلاح و مواد منفجره از افراد مسلح کشف و ضبط و بیش از شصت نفر از آنها را دستگیر کرد.

در حمص نیز یگانهای ویژه مرزی تلاش گروهی از افراد مسلح را برای ورود به خاک سوریه از طریق پایگاه نور در منطقه تلکلخ ناکام گذاشتند.

همچنین روزنامه لوکارنو فرانسه از اقدام افسران اطلاعات آمریکایی و فرانسوی و انگلیسی و ترکیه که به تمرین افراد مسلح برای استفاده از دستگاههای ارتباطاتی رمزیاب و سلاحهای ضد تانک و ابزار کشتار دیگر در پایگاهی نزدیک شهر «ازنا» ترکیه می پرداختند پرده برداشت. این پایگاه همچنین برای فرود هواپیمای حاوی اسلحه که از قطر و عربستان سعودی به سمت سوریه می آمدند استفاده می شد.
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، صلا حالدین ، تسلط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار