رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گفت: نباید اجازه دهیم فضای اقتصادی کشور متشنج شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری گفت: اگر تنها شیعه علی (ع) باشیم، دوستداری این امام همام را بر زبان جاری کنیم و رهرو واقعی خاندان اهل بیت (ع) نباشیم از شیعیان نیستیم.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با بیان اینکه شیعه واقعی روش زندگی ائمه اطهار را الگو قرار می‌دهدتصریح کرد: شب قدر فرصتی برای ارتباط عمیق با حضرت علی(ع) و خاندان اهل بیت است تا در مرحله خودسازی بتوانیم شیعه واقعی باشیم.

حجت‌الاسلام ناطق نوری گفت:کشور در شرایطی است که رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارد و ما به عنوان افراد مسلمان جامعه باید حامی کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه دنیا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و برخی سوء مدیریت‌ها موجب شد تا فشار اقتصادی بر جامعه اعمال شود، تصریح کرد: مسئولان هم باید شیعه واقعی باشند و خود را زینت واقعی خاندان حضرت علی (ع) بدانند.

ناطق‌نوری شرایط کنونی جامعه را همچون دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دنیا در دوران جنگ تحمیلی در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت که همدلی و یکپارچگی مردم و غیرتمندان ایرانی موجب شد با قرار گرفتن در زیر پرچم ولایت در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

وی وضعیت کنونی کشور را سنگین‌تر از گذشته ندانست و تصریح کرد: با همدلی باید نارسایی‌های جامعه را رفع کنیم نه اینکه با افزایش قیمت‌ها امنیت مردم را به خطر اندازیم و دشمن را خوشحال کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.