استاندار هرمزگان آگاهی و هدایت جامعه را از وظایف روحانیون و علما دانست و خاطرنشان کرد: راهبرد دشمن‌شناسی ملت نظام اسلامی را به پیروزی رساند.

 

به گزارش خبرنگار با شگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهیم عزیزی اظهار کرد: ملت شریف ایران با تکیه بر اصول و ارزش‌های نابمحمدی و با بهره‌مندی و به‌کارگیری راهبرد دشمن‌شناسی، تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی سند بیمه ایران را عبور از خطرات و تهاجمات بیگانگان دانست و ادامه داد: ملت ایران توانست با عبور از گردنه‌های پرخطر، توطئه‌ها و کودتاهای اول انقلاب را سرکوب کند و به مرزهای بزرگ موفقیت برسد.

عزیزی با بیان این مطلب که راهبرد وحدت و انسجام و یکپارچگی ملت ایران سرنوشت‌ساز بوده اضافه کرد: انسجام و وحدت ملت ایران با حضور و تداوم نشست‌های مشترک علمای شیعه و سنی شکل می‌گیرد و نظام اسلامی با بهره‌گیری از راهبردهای متفاوت، مولفه‌های تعیین‌کننده‌ای در مسیر تداوم اسلام حرکت می‌کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به تاثیرات بزرگی که راهبردهای کاربردی در نظام اسلامی داشته اظهار داشت: حضور در صحنه و عمل به تکالیف الهی یکی از راهبردهای موثر و تعیین‌کننده در تحولات اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی کشور بوده است.

عزیزی ابراز داشت: راهبرد ایستادگی و مقاومت در مقابل نظام سلطه از دیگر مولفه‌های اساسی در شکل‌گیری و قوام نظام اسلامی ایران بوده است.

وی مبارزه بی‌امان و مستمر را بر علیه زیاده‌خواهان عالم نظام اسلامی را مکمل راهبرد ایستادگی و مقاومت دانست و ادامه داد: با بهره‌گیری از اصول اولیه این راهبردها ملت شریف ایران توانست از گردنه‌های متعدد عبور کرده و خاری بر چشم استکبار جهانی باشد.

مقام عالی دولت در استان با بیان این مطلب که نظام اسلامی در طول سالیان متمادی با بهره‌گیری از راهبردهای کلیدی و اساسی بر دشمنان غالب شده است اظهار داشت: بهره‌گیری از این راهبردها، سند عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

استاندار هرمزگان آگاهی و هدایت جامعه را از وظایف روحانیون و علما دانست و ابراز داشت: آگاه‌کردن افراد جامعه و شناساندن دشمنان به آنان از وظایف شخصیت‌های علمی و دینی جامعه است که با بیان و گسترش حقایق و بصیرت‌افزایی و شناساندن حق از باطل از تهدیدات دشمنان در امان می‌مانیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.