این لپ‌تاپ 5/2 کیلوگرمی با قیمتی در حدود 760 تا 790 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران این روزها بازار لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت گرم و پر رونق است. هرچند که موجودی این لپ‌تاپ‌ها در بازار در حد ناچیزی است اما به هر حال شرکت‌های عرضه کننده برای ادامه حیات در بازار پر‌رقابت لپ‌تاپ چند نمونه ارزان قیمت را در لیست کالاهای خود قرار داده‌اند. مدل 635-A یکی از لپ‌تاپ‌های ارزان اچ پی در بازار داخلی است.

این لپ‌تاپ که بدنه خارجی شیک و براقی دارد و به یک روکش آلومینیوم مجهز است و که توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. لپ‌تاپ از صفحه نمایش 6/15 اینچی با دقت 1366×768 استفاده می‌کند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این صفحه نمایش از تکنولوژی HP HD LED BrightView Display که تصاویری بسیار شفاف و واضح تولید می‌کند بهره‌مند است. نقطه قوت اصلی این صفحه نمایش، مات بودن آن است که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در فضاهای پر نور یا در زیر تابش نور خورشید از آن استفاده کنید.
HP 635 در کانفیگ‌های مختلفی در بازار موجود است، ولی اکثر این لپ‌تاپ‌ها به پردازنده‌های بسیار کم مصرف AMD Fusion مجهز هستند. پردازنده‌های AMD Fusion طوری طراحی شده‌اند که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند.
این کاهش مصرف انرژی، عواقبی نیز در پی داشته است که مهم‌ترین آنها پایین بودن فرکانس پردازنده‌ها و در نتیجه کاهش سرعت کلی دستگاه در مقایسه با پردازنده های
Intel Core است. حافظه رم نیز 2 یا 4 گیگابایت است.
لپ‌تاپ ارزان اچ پی به یک باتری لیتیوم یونی 6 سلولی مجهز است.
تجهیز به کارت گرافیکی
AMD Radeon HD 6310M – MB، اپتیکال درایو DVD+/-RW SuperMulti DL، بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب‌کم، شبکه بی‌سیم Wireless، شبکه LAN، سه پورت USB 2/0 و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

برچسب ها: بازار ، لب ناپ ، ارزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار