مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه گفت: درب حرم امام علی(ع) در مسیر انتقال به نجف اشرف وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،قاسم حیدری اظهار کرد: با تلاش مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، درب‌ مطهر حرم امام علی (ع) به شهر اولین شهید دفاع مقدس، شهرستان ولایتمدار و محبان اهل بیت (س) امیدیه آورده شده است تا در این ماه گرانقدر خیل عظیم عاشقان ولایت را به‌سوی خویش بکشاند.

وی افزود: این درب در ابعاد چهار متر و 10 سانتی متر در دو متر و بیست سانتی متر و شامل یک کیلو طلا، 65 کیلو نقره، 65 کیلو مس و ساخته شده از چوب درختانی نظیر: کهور، نارنج و ساج و به وزن تقریبی 800 کیلوگرم توسط هنرمندان شیرازی در مدت زمان 9 ماه ساخت شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه با اشاره به اینکه درب حرم این بزرگوار در مسیر نجف اشرف به این شهرستان آورده شده است، گفت: این درب متبرک امروز وارد استان خوزستان و شهرستان امیدیه شده که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهری از آن رونمایی شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: درب مطهر حرم حضرت علی(ع) به مدت سه روز در محل مسجد جامع قدس امیدیه در معرض دید عاشقان و مردم ولایتمدار امیدیه بوده و سپس به برخی شهرهای استان از جمله اهواز و پس از آن به کشور عراق و شهر مقدس نجف اشرف جهت نصب انتقال داده می‌شود./س
برچسب ها: حرم ، امام علی ، امیدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.