از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ( چهار ماه) 141 هزار زایر و مسافر از طریق مرز رسمی و بین المللی خسروی این شهرستان به كشور عراق تردد كرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كرمانشاه

فرماندار قصرشیرین گفت ': از مجموع ترددهای صورت گرفته در این مدت، 65 هزار زایر ایرانی وارد كشور شده و 67 هزار و 700 زایر نیز از طریق این مرز رسمی با داشتن بزرگترین پایانه زمینی خاورمیانه عازم اماكن مقدس كشور عراق (عتبات عالیات) شده اند.

حسین پروین گفت: در همین مدت، 9 هزار نفر از زایران خارجی نیز پس از زیارت عتبات عالیات كشور عراق از مرز بین المللی خسروی وارد كشورمان شده و هفت هزار و 700 نفر نیز از طریق این مرز رسمی از كشور خارج شده اند.

وی اظهار داشت: در چهار ماه نخست امسال 13 هزار و 800 نفر مسافر ایرانی و چهار هزار و 900 نفر مسافر خارجی نیز از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد كشور شده و 15 هزار و 200 نفر مسافر ایرانی و چهار هزار و 800 نفر مسافر خارجی نیز از طریق این مرز به كشور عراق سفر كرده اند

شهرستان قصرشیرین با 180 كیلومتر مرز مشترك با كشور عراق و 24 هزار نفر جمعیت، دارای دو مرز رسمی خسروی و پرویزخان است كه در دو بازارچه مرزی در این مناطق حدود هفت هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این مرزها فعالیت دارند./س


برچسب ها: تردد ، مسافر ، خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.