به منظور شناسایی صادركنندگان برگزیده استان خوزستان ، فرآیند ثبت نام الكترونیكی و تحویل مدارك صادركنندگان متقاضی شركت در فرآیند انتخاب صادركنندگان برگزیده استانی آغاز شد.

   
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،معاون توسعه تجارت خارجی این سازمان با اعلام این خبر افزود: به منظور تقدیر صادركنندگان فعال استانها كه در سال 1390 عملكرد قابل توجهی در عرصه توسعه صادرات غیرنفتی استانی داشته اند ، صادركنندگان برگزیده هر استان انتخاب و در سالروز ملی صادرات در سال جاری معرفی و تقدیر خواهد شد.

'یونس حسین نژادیان'افزود: براساس فرآیندی كه در كارگروه انتخاب صادركنندگان نمونه كشور تعیین شده است و نیز با توجه به شاخص ها و معیارهای ارزیابی مصوب كارگروه، صادركنندگان انتخاب و معرفی می شوند.

وی گفت: فرآیند ارزیابی و انتخاب صادركنندگان برگزیده استان در كمیته ای با مسوولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها و با حضور نمایندگان دستگاههای دولتی و غیردولتی ذیربط استان انجام می گیرد و در مراسم روز ملی صادرات استان از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی خاطر نشان كرد: صادركنندگان متقاضی شركت در این فرآیند باید از اول مرداد تا 15 مرداد برای ثبت نام الكترونیكی به سایت tpo.ir و جهت تحویل مدارك به معاونت تجارت خارجی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها مراجعه كنند. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.