برنامه "آمبیانس" را هر شب ساعت 22 با موضوع هفت هنر از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صادق داوری فر تهیه کننده و سردبیر از پخش برنامه "آمبیانس" خبر داد و افزود: برنامه "آمبیانس" کاری از گروه شامگاهی رادیو تهران است که هر شب ساعت 22 روی آنتن خواهد رفت و به ارائه گزارشی از اخبار و اتفاقات هنری می پردازد. در این برنامه نه تنها شنوندگان از جشنواره ها، نمایشگاه ها، فیلم های در حال اکران و تئاترهای در روی صحنه آگاه نخواهند شد بلکه اطلاعات کاملی از اجرا، زمان و مکان، چگونگی و چرایی برنامه مورد نظر خود خواهند داشت.
وی در ادامه یادآور شد: در این برنامه همچنین اطلاع رسانی تخصصی و دقیقی در مورد محتوا و مضمون برنامه های پیش رو یا در حال اجرا به مخاطبان داده می شود تا آنها با برنامه ریزی و آگاهی انتخاب درستی برای بازدید های خود داشته باشند.
داوری فر خاطر نشان کرد: برنامه "آمبیانس" هر شب با یکی از موضوعات ادبیات- شعر و داستان، نمایشنامه، فیلمنامه و...، معماری- هنرهای ترسمی- نقاشی، خطاطی، هنرهای نمایشی- سینما، تئاتر، عکس و... ، برنامه های نمایشی- موسیقی- هنرهای دستی- مجسمه سازی و...  به ارائه اطلاعات علمی و هنری می پردازد.
این تهیه کننده در پایان از اهداف تهیه و تولید این برنامه گفت: "آمبیانس" با هدف معرفی امکانات فرهنگی شهر تهران و اطلاع رسانی برنامه ها به هنرمندان و فرهیختگان تهیه و تولید شده تا با کمترین هزینه ها بهترین لحظات برای آنها خلق شود.
مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره های6 - 30000955 و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir می‌توانند برنامه های مورد علاقه خود را معرفی کنند./ی2
 
برچسب ها: هفت هنر ، رادیو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار