برنامه "ورزش از راديو تهران" هر روز به جز جمعه ها به شفاف سازي و واكاوي حواشي مرتبط با مسائل روز ورزشي مي‌پردازد.

حماد خزائي تهيه كننده اين برنامه به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين برنامه به ورزش هاي مختلفي چون فوتبال، كشتي، بسكتبال و واليبال مي‌پردازد كه به علت گرايش مردم به اين ورزش ها جايگاه ويژه اي در اين برنامه دارند.
وي در ادامه افزود: اين برنامه هر روز به جز جمعه ها ساعت 18 تا 19 از راديو تهران موج اف - ام رديف 94 پخش مي شود.
وي اظهار داشت: در اين برنامه اتفاقات ورزشي روز پيگيري و در ارتباط با مسئولان و مديران مربوط، مخاطبان را در جريان شفاف سازي اخبار قرار مي‌دهيم.
همچنين در برنامه ورزش از راديو تهران از موسيقي هاي جذاب و غير كليشه اي بهره مند شديم تا شادابي و سرزندگي را براي شنوندگان اين برنامه به ارمغان بياوريم.
خزائي هدف از توليد اين برنامه را كمك به ورزش كشور و پيشبرد اهداف جامعه و محوريت قرار دادن اخلاق در ورزش چه در كلام و چه در رفتار خواند و افزود: شفاف سازي مسائل روز ورزشي و دوري از حاشيه ها مهمترين دغدغه اين برنامه است همچنين ورزش از راديو تهران به طور غيرمستقيم در سلامت جسم و روح شنوندگان تاثير خواهد داشت.
وي بيان كرد: در اين برنامه با پرهيز از حاشيه ها در گفتگو با چهره هاي ورزشي مسئولان و دست اندركاران و سردبيران ورزشي سعي مي‌كند مسائل را بدون جهت گيري نقد و قضاوت كند.
وي خاطرنشان كرد: اخبار بانوان با كارشناسي سمانه رحيمي، اسماعيل بابايي كارشناس ورزشي كشتي،ايمان پناهي كارشناس بسكتبال و وحيد نمازي كارشناس فوتبال با آخرين اخبار ورزشي در اين برنامه همراه شنوندگان خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار