داستان "خوشا به حال افتادگان" نوشته "ژرژکریستین سیمنون" از شنبه 26فروردین ساعت 23:30 در "کتاب شب" رادیو تهران روایت می شود.

محسن حکیم معانی،سردبیر این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران افزود:برنامه "کتاب شب" هر شب ساعت 23:30 تا 24 از شبکه رادیویی تهران موج FM ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.

وی اظهار داشت:"ژرژ ژوزف کریستین سیمنون" در سال 1903 در بلژیک به دنیا آمد،اما اقامت او در بلژیک چنان اندک بود که او را بیشتر نویسنده ای فرانسوی می شناسند.
حکیم معانی اظهار داشت:این داستان نویس فرانسوی -بلژیکی تبار را به دلیل داستانهايي که در ژانر کارآگاهی نوشته،در شمار یکی از بهترین و ماهرترین نویسندگان این ژانر ادبی به شمار می آورند.او خالق یکی از شخصیت های ماندگار ادبیات پلیسی یعنی کارگاه (مکره) است.
وی بیان کرد:"خوش به حال افتادگان" ماجرای خیاط تهیدستی است که در پی قتل اسرار آمیز چند پیرزن که به یک شیوه به قتل رسیده اند به همسایه ثروتمند خود مضمون می شود و قدم به قدم وی را تعقیب می کند.خیاط نزد پلیس می رود و با مستندات کامل و دقیق ارتباط میان پیرزن ها و علت قتل آن ها را شرح می دهد؛اما در این میان خود اوست که قربانی می شود.
وی خاطر نشان کرد:محمود احمدی- تهیه کننده،بهروز رضوی- گوینده،احسان پویا -کارشناس و منتقد ،‌معصومه خادم نیا ،محمد رضا گودرزی و مریم نیکرو به عنوان نویسنده در این برنامه حضور دارند./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار