مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند، منطقه‏ ای پیشرو در زمینه توسعه کشاورزی کشور است.

حمید رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تلاش‏ ها برای اجرای این طرح با مساعدت مسئولان شهرستان دماوند و همت بهره ‏برداران از پارسال آغاز شده بود.

وی ادامه داد: از این رو با تصویب اجرای طرح توسعه کشاورزی در بهمن ماه سال گذشته از سوی دولت دهم، دماوند در پیشانی اجرای این طرح قرار گرفت.

خلیلی از برگزاری نشست توسعه کشاورزی در این شهرستان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی خبر داد و افزود: این مهم در راستای بررسی مشکلات بهره ‏برداران شهرستان دماوند صورت می ‏گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی دماوند افزود: در این نشست مسئولانی نظیر مشاور وزیر و مدیر کل هماهنگی امور استان‏ های وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مسئولان محلی حضور دارند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست، رفع مشکلات کشاورزان دماوندی در راستای توسعه این مهم در منطقه است.

خلیلی ، تحقق نخستین واگذاری اراضی به تعاونی ‏های متقاضی اجرای طرح توسعه کشاورزی در دماوند را مصداقی از پیشروی این خطه در زمینه کشاورزی خواند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: این واگذاری تا چند صباح آینده با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در مراسمی محقق می‏ شود.

وی اضافه کرد: تلاش ‏های شبانه ‏روزی مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و بهره‏ برداران این دیار هدفی جز توسعه کشور را دنبال نمی ‏کند./س
برچسب ها: کشاورزی ، پیشرو ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.