عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: ادعاي اصلاح‌طلبان مبني بر پيروي از خط امام(ره) ادعايي واهي است و فتنه 88 مصداق بارز خيانت آنها به امام (ره) و نظام بود.

حجت‌الاسلام و المسلمين محسن كازروني عضو مجلس خبرگان رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعاي اخير برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب در پيروي از خط و انديشه‌هاي امام(ره) اظهار داشت: اصلاح‌طلبان چه در دولت اصلاحات و چه در فتنه 88  و  پس از آن نه تنها از خط فكري امام(ره)  پيروي نكرده‌اند بلكه نصايح آن حضرت را نيز ناديده گرفته و با دشمنان نظام و اسلام و استكبار جهاني هم‌سو شدند.

وي در ادامه ادعاي اصلاح‌طلبان مبني بر حمايت از راه امام(ره) و  نظام را يك ادعاي واهي دانست و اظهار داشت: ادعاي اصلاح‌طلبان مبني بر پيروي از خط امام، ادعايي واهي است.

کازروني تصريح کرد: فتنه 88 مصداق بارز خيانت اصلاح‌طلبان به امام(ره)، انقلاب، نظام و ولايت فقيه بود، که اين خيانت بزرگ هرگز از حافظه تاريخي مردم پاك نخواهد شد.

اصلاح‌طلبان به دنبال منافع خود هستند

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه اصلاح‌طلبان هر جا منافع خود را در خطر ببينند سريعا تغيير مواضع مي دهند، تصريح كرد: اگر اصلاح‌طلبان 4 اصل مهم امام(ره) ،‌انقلاب، نظام و ولايت فقيه را رعايت و در خدمت‌رساني به مردم و نظام تلاش بيشتري مي‌کردند امروز به خاطر منافع حزبي يا شخصي خود تغيير موضع نمي‌دادند.

كازروني با اشاره  به اينكه دولت اصلاحات همسو يي خود را بارها با غرب و فرهنگ بيگانگان اعلام كرده و فتنه 88 هم برگرفته از تفكرات اسلام ستيزانه و بيگانه پرستي اصلاح‌طلبان است، اذعان داشت: قانون‌شكني اصلاح‌طلبان، حاكي از مخالفت آنها با نظام و هم‌فكريشان با اتاق فكر اپوزيسيون خارج نشين است چرا كه امام(ره) تفكرات ضد بيگانه داشتند و  همواره تاكيد مي‌کردند كه بايد با دشمنان اسلام مقابله كرد؛ چيزي كه اصلاح‌طلبان در 8 سال حكومت خود از آن عبور كرده و به تعبيري به فرمايشات و نصايح و انديشه‌هاي سياسي امام(ره) و ولايت فقيه توجه نشان ندادند.

شعار جمهوري ايراني انگيزه اتاق فکر اپوزيسيون غرب براي حذف اسلام

وي تصريح كرد: برداشت اصلاح‌طلبان نسبت به شوراي فقهي و ولايت فقيه همان برداشتي است كه اسلام ستيزان سال‌هاست در مبارزه با اسلام در اتاق فكري اپوزسيون خارج نشين بارها اعلام كردند و در واقع اصلاح‌طلبان با اصل نظام و روحانيت و ولايت فقيه اختلاف دارند.

اين عضو خبرگان رهبري با بيان اينكه انسان ممکن است دچارخطا و لغزش شود و اصلاح‌طلبان هم از اين قاعده مستثنا نيستند خاطرنشان كرد: اصلاح‌طلبان اگر امروز حقانيت امام(ره)، انقلاب، نظام و ولايت فقيه را قبول دارند بايد با ابراز پشيماني از گذشته، حسن نيت خود را به مردم و نظام نشان دهند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار