نقره‌كار درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سران اصلاحات ثابت کردند که ديگر قابل اعتماد نيستند

رئيس دانشكده معماري و شهرسازي علم و صنعت گفت: ادعاهاي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري در راستاي رسيدن به مقام است نه خدمت به مردم.

عبدالحميد نقره كار رئيس دانشكده معماري و شهرسازي دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با زمزمه‌هاي حضور مجدد اصلاح‌طلبان در عرصه سياسي کشور و انتخابات آتي رياست جمهوري اظهار داشت: کساني که به جاي تمكين از قانون به ائتلاف با دشمنان قسم خورده نظام و ولايت فقيه تن دادند و در صدد براندازي نظام برآمدند، ديگر نمي‌توانند توقع حضور در تصميم گيري هاي سياسي کشور را داشته باشند.
 
وي در ادامه با بيان اينكه انسان موجود خطاپذيري است تصريح كرد: مهمترين شاخصه انسان بودن توبه و اعتراف به گناه است برخي از اصلاح طلبان با ارتكاب گناهان اجتماعي نابخشودني باعث انحراف افكار عمومي نسبت به نظام و انقلاب شدند و بايد براي بازگشت توبه كنند، مگر مورد بخشش مردم و رهبري قرار گيرند.

اين استاد دانشگاه با بيان اينکه تا به حال سخني مبني بر تمکين و عذرخواهي از سوي اصلاح‌طلباني که موجبات فتنه 88 را به وجود آوردند، نبوديم، اظهارداشت: اين خود دليل محکمي است که مردم و نظام نتوانند ديگر به آنان اعتماد کنند و تصميم گيري و تصميم سازي هاي کشور را به دست آنان بسپارند. چرا که هيچ تضميني براي عدم انحراف مجدد آنان نيست.
 
رئيس دانشكده معماري دانشگاه علم و صنعت، علت اصلي تغيير مواضع اصلاح طلبان از نظام جمهوري اسلامي را در فتنه 88 اينگونه عنوان كرد: قدرت طلبي، رياست طلبي، زياده خواهي و رانت خواري ازعواملي است كه موجب  تغيير مواضع سران اصلاحات شد.

نقره كار با بيان اينكه اگر وجود انسان دچار غلفت شود، مسير  دنيوي و اخروي به طور كامل عوض خواهد شد، گفت: كساني كه علي رغم بيعت با پيامبر اكرم (ص) و امام علي(ع) با حضور در جنگ ها بارها ارادت خود را به آن حضرات نشان دادند، براي برآورده شدن نيازهاي نفساني، دنيوي خود با زيرپا گذاشتن بيعتشان در روز غدير خم به اسلام پشت كردند.

وي ادعاهاي برخي از اصلاح طلبان را براي حضور در انتخابات رياست جمهوري سال آينده را مانور تبليغاتي دانست و يادآور شد: خيانت و انحراف هاي اصلاح‌طلبان براي مردم محرز شده و اينكه آنها به دنبال جوسازي و مخدوش كردن فضاي سياسي كشور براي رسيدن به اهدافشان هستند ديگر جواب نمي دهد.

نقره كار با اشاره به اينکه کساني که خود دچار سردرگمي شدند، نمي توانند به مردم و نظام خدمت کنند،‌ تصريح کرد: تا زماني که سران اصلاحات به دنبال اصلاح امور خود نيستند و مسير حقيقت را نيافته اند، مي توانند براي مردم و سياست کشور مشکلات جديدي را به وجود آورند. لذا باز هم تلاششان در جهت کسب قدرت است و در مسير عدالت و حقيقت جايگاهي ندارند.

اين استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: يكي از شرايط توبه براي افراد خطاکار اقرار به گناه و اشتباه است اين است كه به اين امر واقف شوند كه ديگر صلاحيت و لياقت لازم را براي خدمت به مردم را ندارند.

نقره كار احتمال پذيرش اصلاح طلبان از سوي ملت انقلابي را بعيد دانست و گفت: مردم با همه سلايق سياسي، به دنبال چهره هايي هستند كه حامي ولي فقيه و انقلاب باشند.
انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار