عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران به كسي باج نمي دهد و فتنه گران 88 به جاي فرافكني در جستجوي راه حل مناسبي براي معضل درون تشكيلاتي خود باشد.

حميدرضا فولادگر عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي جديد برخي از افراد وابسته به فتنه 88 مبني بر چراغ سبز نظام براي بازگشت آنان به عرصه سياسي کشور اظهار داشت: ‌برخي از افراد وابسته به جريان‌هاي فتنه 88 نشان دادند كه اصول و ساختار نظام جمهوري اسلامي ايران را باور ندارند و به همين دليل تحت حمايت بيگانگان معاند در تقابل با اسلام، انقلاب و ولايت فقيه قرار گرفتند و فتنه بزرگ 88 را راه اندازي كردند.  
 
وي با اشاره به اينکه برخي افراد وابسته به فتنه 88 تحت تاثير بيگانگان نسبت به نظام مطالبه گرشده اند، ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي ايران به كسي باج نمي دهد و اين گروه معاند هم به جاي فرافكني در جستجوي راه حل مناسبي براي معضل درون تشكيلاتي خود باشد.  
 

فولادگر با تاکيد بر اينکه نظام با هيچ طيف و جرياني دشمني ندارد، افزود: شوراي نگهبان در انتخابات مجلس  نشان داد كه با حضور اصلاح طلبان در صحنه‌هاي سياسي كشور مخالف نيست و نظام هم مانع فعاليت‌هاي آنها نخواهد شد.  
/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار