معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شريف گفت: ادعاي واهي اسحاق جهانگيري مبني بر محبوبيت چهره خاتمي بين دانشجويان تنها تلاش براي زنده نگه داشتن اصلاحات است.

احمد شربتيان معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شريف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به اظهارات برخي اصلاح طلبان مبني بر اينکه خاتمي چهره محبوب بين دانشجويان است و مي تواند دانشجويان را به انتخابات دعوت کند گفت: صحت اين ادعاها را فقط کساني مي دانند که خودشان فتنه 88 را ايجاد کردند.

وي افزود: در سال 88 هم اکثريت دانشجويان از خاتمي پيروي نمي کردند تنها عده معدودي مي خواستند فضا را نا آرام نشان داده و حق مردم را پايمال کنند در حالي که چنين فضايي در دانشگاه حاکم نبود.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي با اشاره به سخن اسحاق جهانگيري مبني بر محبوبيت چهره خاتمي بين دانشجويان براي انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: انتخابات مجلس نشان داد که چنين مدعايي غلط است و پيکره مرده اصلاحات با چنين فضاهايي زنده نمي شود.

وي خاطر نشان کرد: دانشجوياني که در فضاي سياسي دانشگاه هستند به کساني که در جريان 88 مرز بندي مشخصي نداشتند توجهي ندارند و نيازي به صرف وقت براي پاسخگويي به آنها نيست.

شربتيان در پايان با توجه به اينکه تشکل هاي دانشجويي نماينده آرمان خواه مردم هستند اظهار داشت: تشکل هاي دانشجويي، فردي که در راستاي گفتمان آرمان خواهي و عدالت خواهي گام بردارد انتخاب مي کند و گزينه اي که باعث ضربه به نظام و انقلاب شود را انتخاب نمي کند.
انتهاي‌پيام/ب2
برچسب ها: شربتیان ، دانشگاه ، خاتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار