عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکيد بر اينکه جريان وا داده دوم خرداد ادبيات فرودستي را به کار مي‌برد، گفت: دو دوره سازندگي و اصلاحات، دوران وادادگي سياسي نسبت به استکبار بود.

مجتبي شاکري؛ عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان براي ايجاد شکاف ميان اصولگرايان و تطهير عملكرد ساختارشكن خود در جريان فتنه 88 اظهار داشت: در صورتي که اصلاح‌طلبان نتوانند از ميان خود کانديدايي معرفي کنند از چهره هاي ميانه رو و محافظه کار اصولگرا استفاده خواهند کرد و در همين راستا طرح دولت ائتلافي را مطرح مي کنند.

وي تاکيد کرد: اصلاح طلبان به دنبال معرفي و انتخاب افرادي هستند که در جريان فتنه 88 امتحان خوبي پس ندادند.

شاکري در واکنش به اظهارات اخير برخي اصلاح طلبان که دوران آينده را دوران گشايش در سياست ايران خوانده اند، تصريح کرد: جريان وا داده دوم خرداد ادبيات فرو دستي را به کار مي برد و دو دوره سازندگي و اصلاحات دوران وادادگي سياسي نسبت به استکبار بود.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: اصلاح طلبان به دنبال به رسميت شناختن صهيو نيست ها هستند و اينکه فلسطيني ها در وضعيت کنوني باقي بمانند.

وي افزود: گشايش از نظر اصلاح طلبان يعني تن دادن به خواسته هاي نامشروع آمريکا ولي گشايش از منظر اصولگرايي يعني توجه به معنويت و ايجاد جهاني به دور از هر گونه ظلم است.

شاکري خاطر نشان کرد: اصولگرايان با جريان وا داده اصلاح طلبان اختلافي مبنايي دارند.
انتهاي پيام/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار