مسئول اداره راه و شهرسازی صالح آباد از اجرای 6 کیلومتر عملیات ماسه آسفالت در محور صالح آباد- سرخس در سه ماهه ابتدایی سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس رسول کافیان گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاري 6 کیلومتر عملیات ماسه آسفالت در محور صالح آباد- سرخس اجرا شده است.

ويبه اجرای3 کیلومتر ماسه آسفالت در محورهای روستایی و بازسازی 6 دستگاه ابنیه در محورهای صالح آباد- سه راهی سرخس را اشارهکرد وافزود: ترانشه برداری به میزان 10 هزار متر مکعب و اصلاح دید نقطه حادثه خیز گردنه دوم پده در محور صالح آباد-تربت جام، بازگشایی 25 محور روستایی پس از سیلابهای بهاری، حریم زنی راه­ها به میزان یک میلیون متر مربع و ترمیم 60 کیلومتر از قنوها از جمله عملیات راهداری انجام شده در این دوره بوده است.

مسئول راه و شهرسازی صالح آبادبا اشاره بهتهیه و نصب بیش از هزار عدد انواع تابلوی اطلاعاتی، جهت نما و مسیرنما در سه ماهه ابتدايي سال جاريگفت: لکهگیری 10 هزار مترمربع از رویه راهها، تسطیح و تنظیم شانه راهها به میزان 150 هزار مترمربع و شن ریزی در 4 کیلومتر از محورهای روستایی از اهم اقدامات راهداریدر 3 ماه اول امسالبوده است.

کافیانبا بیان اینکهدر حوزه راه های روستایینیزمطالعه،مسیریابی و نقشه برداری به طول 1 کیلومتر و زیرسازی در محور سنگاببه طول4 کیلومترانجام شده است،اضافه کرد: در سه ماهه اول امسال 2 کیلومتر آسفالت گرم در محورهای کال آقایه پری آباد و 2 کیلومتر بتن غلطکی در محور روستایی فالیزک انجام شده است.

مسئول راه و شهرسازی صالح آباد همچنین اتمام پلطاقیدودهانه 6 متری و عملیات خاکی و زیر اساس گردنه خلیج فارس در کیلومتر 64 محور صالح آباد- سه راهی سرخس را نیز از اقدامات راهسازی اداره راه و شهرسازي صالح آباد در این دورهعنوان کرد. /س

برچسب ها: اقدامات ، ایمنی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.