پنجمین گردهمایی كمیته تخصصی تكنولوژی اطلاعات شركت ملی گاز ایران با حضور كارشناسان این حوزه به مدت دو روز در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل مدیر عامل شركت گاز استان اردبیل در مراسم افتتاحیه پنجمین كمیته تخصصی تكنولوژی اطلاعات شركت ملی گاز ایران گفت: امروزه با پیشرفت روزافزون تكنولوژی محصولات جدید با سرعت زیاد به بازار عرضه می شود و شركت ها نیز در همین راستا باید با سرعت بیشتر به فناوری دست یابند.

فیروز خدایی افزود: فناوری اطلاعات در سازمانها در نوآوری نقش بسیار مهم و عمده ای دارند و می توانند با ایجاد و شكل گیری ایده های نو خلاقیت در سازمان را بوجود آورد.

وی شناسایی نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری، ایجاد ارتباط موثر میان پرسنل و متخصصان فناوری اطلاعات،افزایش كیفیت ارائه خدمات ،كاهش هزینه ها،كنترل و عملیات از راه دور در شركت را بخشی از اقدامات انجام گرفته در سیستم های اطلاعات شركت گاز استان اردبیل عنوان كرد.

رییس امور سیستمهای اطلاعات مدیریت و تكنولوژی اطلاعات شركت ملی گاز نیز در این مراسم هدف از تشكیل این كمیته ها را در فاز اول شناخت مسئله،همسوسازی و استاندار كردن حل مسئله عنوان كرد و افزود: در فاز دوم پیشنهادات جهت بهبود كار،انجام كارگروهی برای تكمیل پیشنهادات و همسو سازی و استاندار كردن آنها است.

بابازاده بررسی تخصصی مشكلات موجود در حوزه IT شركت های گاز استانی ،تبادل اطلاعات و تجارب فنی و تخصصی ،ایجاد پایگاه دانش مرتبط با موضوع در سطح شركت های گاز استانی ،تهیه تدوین و استاندارد سازی را از دیگر اهداف این كمیته عنوان كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.