عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نیشابور با ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که دارند می‌توانند شایسته بهترین موقعیت‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در شورای اداری نیشابور در تالار شهید عابد فرمانداری شهرستان، افزود: هنوز آثار آسیب‌های وارده از زلزله و سیل در روستاهای شهرستان وجود دارد.

وی باتشکر از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیشابور، خواستار ساماندهی 150 خانوار سیل‌زده روستای بوژمهران و آغاز خاک‌برداری و ساخت و ساز و تامین نیازهای اولیه شد.

نماینده شهرستان‌های نیشابور و فیروزه با اشاره به مطالعه آمار و جداول جزوات دفتر ارزشیابی وزارت کشور تصریح کرد: فرمانداری نیشابور جایگاه ویژه‌ای در شاخص‌های سیاسی، اجتماعی، اداری، برگزاری انتخابات داشته است.

سبحانی‌نیا گفت: تورم و گرانی مسئله کلی و فراگیر کشور است که باید قوای سه‌گانه به حل آن اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه بعضی از این شرایط به علت تحمیل تحریم‌هاست، خاطرنشان کرد: آن بخش که به عهده مدیران داخل نظام است اگر درست مدیریت شود به کاهش اثرات تحریم‌ها کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: اگر اشتغال‌زایی درست تعریف و سرمایه ایرانی متمرکز شود می‌تواند شعار محوری سال انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری محقق شود.

نماینده نیشابور همچنین از زحمات 32 ساله حجت‌الاسلام غرویان و ویژگی‌های شخصیتی امام جمعه سابق نیشابور تقدیر کرد.

سبحانی‌نیا اظهار امیدواری کرد حجت‌الاسلام مقری امام جمعه جدید منشا خدمات و برکات برای مردم به ویژه نسل جوان نیشابور باشد./س

برچسب ها: نیشابور ، شایسته ، بهترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.