رئيس هيئت تكواندو استان تهران گفت: دو تكواندو كار المپيكي ايران در لندن را حداقل در فينال مسابقات مي بينيم.

 جمشيد سهرابي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  با بيان اين مطلب اظهار داشت:  محمد باقري معتمد و يوسف كرمي از بهترين هاي تكواندو ايران هستند و تجربه بالايي براي حضور در بازي هاي المپيك دارند هر دوي اين بازيكنان سابقه بسياري در رقابت هاي جهان و آسيايي داشته و كرمي هم يك بار المپيك را تجربه كرده است بنابر اين از لحاظ تجربه و توانايي فني چيزي از حريفان المپيكي  شان كم ندارند.
 وي افزود:  اين دو بازيكن حداقل، فيناليست رقابت ها در لندن هستند و رنگ مدال آنها در آن بازي تعيين مي شود اميدوارم معتمد و كرمي بتوانند مدال هاي تكواندو در المپيك را تكراركنند و اين درخواست همه جامعه تكواندو است.
سهرابي خاطر نشان كرد:  باقري معتمد داراي رنكينگ جهاني است و فكر مي كنم بتواند در فينال هم موفق باشد و مدال آوري كند كرمي نيز از لحاظ تجربه شرايط خوبي دارد ودر مسابقات مختلفي شركت داشته است مربيان هم با آ‌ناليز فيلم حريفان اين دو بازيكن آمادگي كاملي براي رويارويي آنها با حريفانشان در المپيك ايجاد كرده اند.
وي درخصوص  بانوي المپيكي ايران در لندن گفت:  در جريان تمرينات و اردوهاي سوسن حاجي پور  نيستم اما در هر حال كسي كه توانسته  صاحب سهميه المپيك شود تجربه بالايي داشته و اميدوارم وي بتواند از هيئت تكواندو  بانوان ايران  با بازي هاي  خوب خود دفاع كند. سهرابي در مورد حضور  شهرام اربابي تنها داور ايراني حاضر در بازي هاي المپيك لندن اظهار داشت: مسئولان فدراسيون بايد با رايزني بيشتر با مسئولان فدراسيون جهاني تكواندو تعداد داوران المپيكي ايران را افزايش مي دادند باتوجه به اينكه ايران قهرمان جهان است بايد جايگاه داوران هم از اين لحاظ افزايش يابد.
وي افزود:  در هر صورت شهرام اربابي مورد توجه كميته داوران فدراسيون جهاني تكواندو است و لياقت وشايستگي خود را بارها به اثبات رسانده و مطمئنم وي مي تواند از داوري ايران در المپيك به خوبي دفاع كند.
رئيس هيئت تكواندو استان تهران گفت: امسال با تشكيل كميته فني در دو بخش مردان و زنان توانسته ايم به نتايج دلخواه برسيم محمد سعيد نريماني و مريم آذر مهر از جوانان توانمند  در كميته فني هيئت تهران توانسته اند با برنامه ريزي و هماهنگي مناسبي تيم هاي خوبي را در مسابقات كشوري هدايت كنند و از اين تيم رضايت كامل داريم.
 وي افزود: ليگ هاي تكواندو استان تهران پس ازماه رمضان در دو بخش مردان و زنان استارت مي خورد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار