موفقيت رسانه ملي در تنوع شبكه هاي تلويزيون و ارائه موضوعاتي همچون فرهنگ اسلامي، ارزش هاي اعتقادي و انساني و.. بسيار افزايش يافته است.

قدرت الله صلح ميرزايي كارگردان خوب كشور ما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: رسانه ملي در بخش فرهنگ و هنر اسلامي، ايثار و تلاش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و تحكيم خانواده ها موفق بوده است.

وي همچنين گفت: تاثير تلويزيون نسبت به ديگر رسانه ها به دليل آثار خلق شده اي است كه قهرمانان آ» با فرهنگ و افراد جامعه ملموس شده است.

صلح ميرزايي با تحسين رسانه در نشان دادن حل مشكلات روزمره زندگي به جامعه گفت: به عقيده من با سرمايه گذاري بهتر مي‌توان روي موضوعاتي تمركز كرد كه در اجتماع از نمود بيشتري برخوردار هستند و اين در حالي است كه فيلم ها و سريال هايي كه با واقعيت جامعه تداخل داشته باشند باعث دور شدن مخاطب از رسانه مي شود.

اين كارگردان اضافه كرد: رسانه ملي در بخش برنامه هاي كودك بخصوص شبكه پويانمايي موفق است و ما مي‌توانيم با توجه به احساسات و نياز كودك از كارشناساني كه نوع برخورد با كودكان را مي دانند استفاده كنيم زيرا در آينده نوجوانان و كودكان مخاطبان اصلي سينما هستند.

وي در پايان افزود: رسانه ملي در سال هاي اخير در تنوع شبكه هاي تلويزيوني تاثير زيادي داشته است و به موضوعاتي همچون فرهنگ اسلامي، ارزش هاي اعتقادي و انساني، دفاع مقدس و.. را نشان داده است كه ما آن را مرهون زحمات مسئولين رسانه مي دانيم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار