با شروع ماه مبارک رمضان طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه های مختلف به آغاز به كاركرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (ماوا)، با شروع ماه مبارک رمضان طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه های مختلف برگزار خواهد شد.
 
افتتاح طرح ضيافت انديشه در دانشگاه نيشابور


حجت الاسلام قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها امروز شنبه 31 تیرماه به نیشابور می رود و طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه نیشابور را افتتاح می کند.
گفتنی است در این طرح 300 دانشجو که 200 نفر از آنان دختران و 100 نفر پسر هستند شرکت خواهند کرد .
طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه نیشابور قرار است در اردوگاه شهید رجایی باغ رود برگزار شود.
همچنین؛ طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در روز اول ماه مبارک رمضان با حضور مسوولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مسوولان دانشگاهی در دانشگاه‌هایی همچون علوم پزشکی اراک، صنعتی اراک، ارومیه، گلستان و آزاد منطقه چهار اصفهان آغاز خواهد شد

افتتاح طرح ضيافت در دانشگاه تربيت معلم كرج با حضور نماینده شهرهای طالقان و هشتگرد در مجلس

امشب آیین افتتاحیه مراسم ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه تربیت معلم با حضور و سخنرانی دکتر کیایی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی شنبه شب کنار گلزار شهدای این دانشگاه در کرج برگزار می شود.
این مراسم امشب از ساعت 21:45 آغاز می شود و در آن دکتر حجازی زاده رییس دانشگاه و حجت الاسلام رزاقی مسئول دهتر نهاد رهبری در این دانشگاه نیز برای دانشجویان سخنرانی می کنند.
بنابر این گزارش؛ طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در این دانشگاه با حضور 250 دانشجوی پسر و 750 دانشجوی دختر در این دانشگاه كار خود را آغازكرده است.

طرح  ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه های استان ایلام فردا افتتاح مي‌شود

آیین افتتاحیه  ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه های استان ایلام روز یکشنبه اول مرداد ماه ساعت 20 درسالن اجتماعات آیت اله حیدری این دانشگاه باحضورمسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.
در این مراسم حجت الاسلام لطفی امام جمعه شهرستان ایلام؛ حجت الاسلام شریفی راد مسئول سازمان تبلیغات اسلامی استان؛ استاندار این شهر مهندس علایی ؛ حجت الاسلام گوهرسودی رییس سازمان تبلیغات اسلامی این استان ؛ مرادی نژاد مسئول سازمان فنی حرفه ای ایلام؛ روسای دانشگاه های این شهر آقایان دکتر علیمحمدی؛ طاهری مقدم نیز حضور دارند .
لازم به ذکر است در این مراسم ؛ دکتر علیمحمدی رییس دانشگاه و حجت الاسلام لطفی امام جمعه و حجت الاسلام سراح مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه ایلام سخنرانی می کنند.
 
ضیافت اندیشه استادی دانشگاه های بیرجند آغاز شد

این طرح با حضور 320 استاد هیات علمی از دانشگاه های آزاد علوم پزشکی و پیام نور و دولتی این شهرستان از روزجمعه آغاز به کار كرد و استادان در این طرح معرفت افزایی شرکت می کنند.
کلاسهای این طرح بطور جامع در دانشگاه بیرجند بطور استانی برگزار می شود استادانی که در این طرح شرکت می کنند با گذراندن دروس معرفی شده امتیاز فرهنگی می گیرند و ارتقا علمی و فرهنگی کسب می کنند.

250 دانشجو در دانشگاه آزاد شهرری در ضیافت اندیشه شرکت خواهند کرد

مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه برای 250 دانشجوی دانشگاه آزاد شهرری امروز شنبه 31 مرداد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم دکتر فتحی رئیس دانشگاه آزاد شهرری حضور دارد و برای دانشجویان حاضر در این طرح سخنرانی خواهد کرد. همچنین حجت الاسلام دادگر مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرری در خصوص چرا و چگونگی طرح بزرگ ضیافت اندیشه برای دانشجویان صحبت می کند.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد شهرری میزگرد دانشجویی با حضور معاون‌های آموزشی و فرهنگی این طرح برگزار می شود و دانشجویان می توانند در حاشیه این میزگرد ابهامات خود را درباره طرح ضیافت اندیشه برطرف کنند.

لازم به ذکر است دانشجویان دانشگاه آزاد شهرری از ظهر امروز به طور رسمی کلاس ها، کارگاه های طرح را آغاز می کنند.

همچنین از ساعت 14 امروز شنبه 31 مرداد مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه استادان با حضور نزدیک به 90 استاد در دانشگاه آزاد شهرری با حضور، دکتر فتحی رئیس دانشگاه آزاد شهرری، حجت الاسلام دادگر مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دراین دانشگاه و جعفری هرندی دبیرهم اندیشی استادان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: ضیافت ، اندیشه ، دانشگاه ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار