سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری قم یکی از اهداف برگزاری جشنواره علم تا عمل را تسهیل فرآیند تجاری سازی دستاوردهای علمی دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سید مهدی محدث گفت: جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل در سال 1391 همزمان با هفته دولت در مصلای تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران برتر در عرصه استانی و ملی از طریق شناسایی و معرفی دستاوردهای برتر فناوران و رهنمون شدن به سوی تجاری سازی طرح‌ها در زمینه‌‌های مختلف و همچنین فراهم آوردن زمینه‌‌های مناسب توسعه و تعمیق همکاری‌‌های بین مراکز علمی، صنعتی و فناوران در سراسر کشور است.

سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری قم بررسی راهکارها و روش‌‌های جدید در راستای تسهیل فرآیند تجاری سازی دستاورهای علمی و فناوری کشور و ارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاری سازی فناوری و نوآوری را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل دانست.

وی به انواع مخاطبان این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌‌های دانش بنیان، پارک علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور، دانشگاه‌‌ها، پژوهشگاه‌‌ها، دفاتر ارتباطات دانشگاه و صنعت و دفاتر اشتغال فناوری دانشگاهی بخشی از مخاطبین این جشنواره هستند.

محدث واحدهای تحقیق و توسعه دولتی، تعاونی، خصوصی و کارخانجات تولیدی و صنعتی، کانون‌های هماهنگی دانش و صنعت را جزو مخاطبین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل برشمرد و افزود: برگزیدگان و منتخبان جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی و نخبگان، مخترعان، مکتشفان و پژوهشگران استانی نیز می‌‌توانند مخاطب این جشنواره باشند.

وی تصریح کرد: مخاطبین باید با مراجعه به سایت WWW.Festival.isti.ir نسبت به ثبت‌‌نام در سایت و ثبت مشخصات شخصی خود و همچنین ثبت مشخصات طرح در این سامانه اقدام کنند./ج1

برچسب ها: قم ، تسهیل ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.