نماینده ولی فقیه در كهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بركات معنوی و اجتماعی ماه ضیافت الله گفت: تشكیل نهضت قرآنی در مساجد برای انس جوانان و نوجوانان با فرهنگ غنی قرآن یك ضرورت است.

آیت اله سید ' كرامت الله ملك حسینی ' روز شنیه در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با بیان اینكه رمضان ماه بهار قرآن است ، افزود:قرائت قرآن ،تفسیر و درك مفاهیم قرآن بهترین باب معرفت اللهی است.
وی با تاكید به این نكته قرائت قرآن و درك و فهم اوامر ومعارف الهی بهترین عامل تقرب و نزدیكی به خدا در ماه ضیافت الله است، گفت:برگزاری محافل قرآنی و جذب فراگیر مردم به این محافل نورانی یكی از وظایف مهم دستگاههای فرهنگی است.
نماینده مردم كهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری برپایی نماز جماعت ،اطعام ایتام و مساكین را مورد تاكید قرارداد وگفت: ماه مبارك رمضان فرصتی برای درك بیش از پیش نیازمندان است.
آیت اله ملك حسینی از ماه رمضان به عنوان ماه عباد الله ، ماه مهر و مهربانی و فرصت خودسازی و تهذیب نفس یاد كرد و افزود: درك بیش از پیش فقرا و نیازمندان یكی از بركات وفضایل اخلاقی ماه ضیافت الله است.
نماینده ولی فقیه در كهگیلویه وبویراحمد با تاكید برلزوم برپایی محافل ادعیه وقرآن در اماكن فرهنگی افزود:ماه میارك رمضات فرصتی برای بیداری اسلامی وافرایش معرفت الهی است./س
برچسب ها: نهضت ، قرآنی ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.