عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:معارضین مستقر در سوریه، تروریست هایی هستند که با حمایت آمریکا،غرب و هم پیمانان منطقه ای شان وارد خاک این کشور شده اند.

محمداسماعيل كوثري عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عمليات‌ هاي تروريستي اخير در سوريه گفت:‌ بعد از آنكه مردم سوريه براي اصلاحات در ساختار نظام سياسي سوريه دست به اقداماتي زدند،‌معارضين و مزدوران از كشورهاي مختلف با حمايت مالي عربستان و قطر به خاك اين كشور وارد شدند.

 وي ادامه داد:‌معارضين مستقر در سوريه كه با سياست‌ هاي آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي در خاك اين كشور مستقر شدند، تروريست‌هايي هستند كه به اسم معارضين مردمي در سوريه دست به اقدامات جنايتكارانه مي‌زنند.

 كوثري تاکید كرد:‌ تروريست‌هاي مستقر در سوريه با وعده هاي آمريكا، رژيم غاصب صهيونيستي و حمايت برخي كشورهاي عربي منطقه، کشتارهاي بيرحمانه‌اي را در خاك اين كشور را انجام مي‌دهند.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در پايان با اشاره به جايگزيني وزير دفاع جديد سوريه در پی کشته شدن وزیر دفاع پیشین در روزهای گذشته خاطرنشان كرد:‌ اين اقدام كه با سرعت از سوي بشار اسد انجام شد نشان‌دهنده ثبات و انسجام نظام در سوريه است و دولت سوريه در آينده‌اي نزديك خاك اين كشور را از حضور تروريست‌ها پاك خواهد كرد.

انتهاي‌پيام/ب2

برچسب ها: سوریه ، کشتار ، آمریکا ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار