برنامه تلويزيوني "ماه عسل" به تهيه‌كنندگي مشترك "مجيد يوسفي"و"كيوان مدني" است كه با تغييرات اساسي و بخش‌هاي متنوع و جديد،ميهمان سفره‌هاي روزه‌داران مي‌شود.

مجيد يوسفي،تهيه‌كننده برنامه "ماه عسل" در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در مورد تغييرات اين برنامه گفت:ويژه برنامه "ماه عسل" 91 در دوبخش فرم و تغييرات دكور با آيتمهاي مختلف و جديد به روي آنتن مي‌رود.
وي پيرامون طراحي دكور اين ويژه برنامه افزود: امسال در برنامه "ماه عسل" تغييراتي را به لحاظ فرم و رنگ متفاوت نسبت به سال گذشته داريم كه رنگ قالب دكور به گونه‌اي ساده‌تر و با طرح‌هاي معماري‌اسلامي ساخته شده است.
وي كه تهيه‌كنندگي برنامه "صفر و يك" شبكه آموزش را برعهده دارد،گفت:در تهيه‌ و توليد اين برنامه سعي كرديم كه كاري متفاوت در طراحي اجرا داشته باشيم به طوري كه بخش اصلي تيتراژ ابتدايي و گرافيك برنامه با فرم جديدي طراحي شده و همچنين اجراي خوب" سيدعلي ضياء" كه در گذشته نيز اجراي برنامه‌هاي مختلفي  در شبكه 3 را از او ديده‌ايم را براي مجري در برنامه انتخاب كرديم.
يوسفي گفت:تم اصلي برنامه "ماه عسل" آرزوهاست كه هر موضوع با يك كليد‌واژه طراحي شده و به گونه‌اي اين كليدواژه‌ها در هر روز از ماه مبارك رمضان موضوع برنامه را تشكيل مي‌دهند.
وي در ارتباط با آيتم هاي اين برنامه بيان كرد:از آيتم‌هاي ديگري كه مي‌تواند به معنوي تر شدن برنامه ياري برساند؛مي‌توان به بخش معرفي "حافظان قرآن" اشاره نمود كه در اين بخش در يك آيتم 3 دقيقه‌اي كه شامل 30 حافظه قرآن كه 15 زن و 15 مرد هستند؛معرفي كرد كه اين افراد از حافظين برتر قرآن در رشته‌هاي حفظ،قرائت هستند كه هر شب يكي از اين حافظين به مخاطبان معرفي مي‌شود.
وي اظهارداشت:ما سعي داريم كه ضمن رعايت احترام به دوستاني كه در برنامه‌هاي گذشته "ماه عسل" تلاش كردند و امسال ما به عنوان جانشينان آنان چه از نظر آمار اجرايي و محتوايي برنامه حضور داريم در هر چه بهتر و پيشرفت برنامه قدم برداريم.
يوسفي هدف خود از ساختن اين برنامه رايك فضاي معنوي و سرگرم كننده خواند و افزود:يكي ديگر از اهداف مااين است كه "ماه عسل" امسال به نوعي متفاوت تر و كمي احساسي‌تر مخاطبان ارائه شود.
وي كه تهيه‌كنندگي برنامه "صفر ويك" شبكه آموزش سيما را برعهده دارد،پيرامون واكنش مردم نسبت به "ماه عسل 91" ،افزود:ماه عسل يك برند براي رسانه ملي محسوب مي‌شود كه به طور مثال در يك رسانه مكتوب كه سردبير آن تغيير مي كند و نام آن رسانه همچنان باقي مي‌ماند و من و كيوان مدني كه به عنوان تهيه‌كنندگان اين برنامه هستيم.شايد تهيه‌كنندگي اين برنامه در سال‌هاي ديگر به افراد ديگري واگذار شود.
"كيوان مدني" تهيه‌كننده ديگر اين برنامه گفت:در تهيه‌ و توليد اين برنامه سعي كرديم كه مخاطبان با موضوعات جذاب براساس آرزوهاي مهمانان طراحي كنيم و از كساني در برنامه دعوت شود كه كمتر از دريچه برنامه "ماه عسل" معرفي شده و هركدام با ويژگي‌هاي خاص خود بتوانند برنامه را به جلو هدايت كنند.
همچنين؛"آرزوها" شرايط خاص و دسته‌بندي‌هاي مختلفي دارد كه هر شب با يك موضوع از "آرزوها" براي افراد مختلف كه يا به هدف خود رسيده‌اند و يا در تلاش براي رسيدن به آرزوهاي خود هستند در برنامه معرفي و به مخاطبان ارائه شود.
وي در مورد انتخاب ميهمانان گفت:هر گروه سازنده با توجه به سياست‌هاي حاكم در مجموعه خود و نسبت به موضوعاتي كه در برنامه طراحي شده،ميهمانان را به برنامه دعوت مي‌كنيم.
مدني كه تهيه‌كنندگي برنامه "شفاف" را از شبكه آموزش سيما در كارنامه كاري خود دارد؛بيان كرد:همچنين در بخش‌هاي موضوعي و محتوايي برنامه تلاش شده  كه مخاطبان بيشتر علاوه بر اينكه با پشت صحنه‌هاي شخصيت‌هايي كه جزو مدعوعين هستند،آشنا شوند؛بلكه در شرايط اجتماعي بيرون از جامعه ميهمانان نيز بهره‌مند شوند.
وي در پايان خاطرنشان كرد:با توجه به موضوعاتي كه در راستاي برنامه "ماه عسل" وجود دارد سعي شده كه مستنداتي را تهيه‌ و توليد كنيم كه اين توليدات مستند تنها محدود به تهران نمي شود؛بلكه تلاش شده در نقاط مختلف كشور از جمله خراسان رضوي،غرب كشور،خوزستان را براي مخاطبان فراهم كنيم./ه
برچسب ها: آرزوها ، محور ، اصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۳
United States of America
علی
۱۱:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
همه زنگ بزنن روابط عمومی سازمان صدا و سیما
United States of America
رها
۱۸:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
این چه مجری ایه گذاشتین اصلا عادت کردین یه سال درمیون مجری ماه عسلا عوض کنین مطمن باشید بدون احسان این برنامه دیده نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
سلام دوستاي عزيزهميشه كه نميشه يه نفر مجري باشه توزندگي هم گاهي تنوع لازمه....
Iran (Islamic Republic of)
پارمیدا
۱۷:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
یبا حالا که برنامه داره پخش می شه دیگه چی می گین!!اومد گند زد به ماه عسل این علی ضیا!!!هر روز دمه افطار اعصابم خورد می شه!!بسکه دری وری از مهمونا می پرسه وسط هر حرفی می گه من نمی خووام جای کسی رو بگیرم!!!نمی خوای برو بیرون!!ثابت کن!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۹:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
خدمت تمام كساني كه نظر منفي نسبت علي ضيا دارن عرض كنم:
دندون سر جيگرتون بزارين:جوجه رو آخر پاييز مي شمارن
Spain
roya
۱۷:۵۲ ۳۱ تير ۱۳۹۱
برنامه ماه عسل بدون احسان علیخانی اصلا احساسی نمیشه علی ضیا اصلا مناسب این برنامه نیست
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۰۲:۰۴ ۳۱ تير ۱۳۹۱
ماه عسل فقط با علیخانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۵۶ ۳۰ تير ۱۳۹۱
اخه اینم یه جور دزدیه وقتی مجری و تهیه کننده عوض میشه اگه خیلی خوبید(که نیستید)اسمشم عوض کنید بچه گول میزنید.
خجالت داره.
تورو خدا sms و زنگ بزنید و اعتراض کنید.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۱
سلام. دوستان عزیز .کمی لگفی نکنید و قبل از دیدن برنامه قضاوت نکنین.ولی حیف که احسان خان نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۲:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۱
سلام
من کلا با نظر دوستان مخالفم
همش که نباید 1نفر هر ساله 1 برنامه پر بیننده رو اجرا کنه...
با اینکه ارادت به احسان علیخانی عزیز دارم ولی خب علی ضیا هم قشنگ اجرا میکنه
ان شاا... که خود احسان علیخانی هم راضیه ه ه ه مگه نه ه ه ه
التماس 2عا
یا علی
Germany
ناشناس
۱۰:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۱
to halam khord
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۵ ۳۰ تير ۱۳۹۱
منم با نظر دوستان موافقم. اگه برنامه ماه عسل موفق بوده مطمئن باشید به خاطر امضای احسان علیخانی پای این کار و تفکرات بکرشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۱
ای بابا..... احسان علیخانی کجایییییییییییی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۳۰ تير ۱۳۹۱
اگه فقط یه ذره به نظرات مردم احترام میذاشتن امکان نداشت بجز احسان علیخانی کس دیگه ای ماه عسلو اجرا کنه
ماه عسل مال مردمه و مردمم ماه عسل رو با احسان علیخانی دوست دارن.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۵۲ ۲۹ تير ۱۳۹۱
آخه چرا این مجری پس احسان علیخانی چی؟؟؟؟؟بابا مطمین باشین اگه علیخانی نباشه هیچکی این برنامه رو نگاه نمیکنه.یه تجدیدنظر کنین بزارید برنامه همون ماه عسل و مجریشم احسان باشه....
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۵۰ ۲۹ تير ۱۳۹۱
ان شاالله هیچکی این برنامه رو نگاه نمیکنه.برنامه ای که مجریشم علی ضیا باشه معلومه که چه شود اصلا معلوم نیست این بچه شصت و هفتی رو از کجا آوردین و اصلا اون چطور به خودش اجازه داده جای علیخانی بیاد؟؟؟؟؟امیدوارم تو ی این برنامه هیچ موفقیتی کسب نکنین........
آخرین اخبار