يک خلبان که مظنون به قتل يکي از همکارانش بود پس از ربودن يک هواپيماي مسافري در فرودگاه يوتا و هدايت آن به پارکينگ فرودگاه خودش را کشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري رويترز، برايان هجلينگ خلبان 40 ساله شرکت هواپيمايي اسکاي وست  صبح روز سه شنبه از ديوار امنيتي فرودگاه سنت جورج عبور کرد. هجلينگ سپس سوار بر يک هواپيماي شرکت اسکاي وست و پس از عبور از حصارهاي امنيتي فرودگاه وارد پارکينگ شد و با شليک گلوله خودش را کشت.
شرکت هواپيمايي اسکاي وست اعلام کرد پليس در ارتباط با قتل يک زن 39 ساله در روز سيزدهم ماه ژوئيه در جستجوي هجلينگ بود.  
کريستينا کورنجو  که به گفته رسانه ها وي از دوستان سابق هجلينگ بود گفت جسد زن39 ساله در خانه اش در کلرادو اسپرينگز  پيدا شد. او با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود.
هردوي آنها از اعضاي گارد ملي ارتش کلرادو بودند. پليس از روز جمعه در جستجوي هجلينگ بود .
استيون رودمر دادستان کلرادو اسپرينگز گفت هجلينگ در روز دوازدهم ماه ژوئيه - يک روز قبل از کشتن دوستش- به اتهام آزار ، بزهکاري و سرقت در دادگاه حاضر شده بود.
شرکت اسکاي وست اعلام کرد هواپيمايي که هجلينگ سوار بر آن شده بود آسيب ديده است. مقامات محلي اعلام کردند اين فرودگاه عصر روز سه شنبه بار ديگر فعاليت خود را از سر گرفت. در پي اين حادثه اين فرودگاه براي ساعاتي تعطيل و شش پرواز دچار اختلال شد.
برچسب ها: هواپیما ، سرقت ، خلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار