جنگ لفظي در انتخابات آمريکا با طرح اتهام دروغگويي ها اوج گرفته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني ان بي سي  نيوز ؛  معمولا تابستان فصل آرامش در آمريکاست اما امسال الفاظ آتشيني در تابستان آمريکا رد و بدل مي شود.

 اين اظهارات آتشين به عبارتهايي مربوط مي شود که ميت رامني ، نامزد جمهور خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا و رقيب دموکرات او يعني باراک اوباما(رئيس جمهور کنوني آمريکا)مربوط مي شود. اوباما حمله مي کند و ميت رامني پاتک مي زند و در ادامه ستاد انتخاباتي ميت رامني تک مي زند و با پاتک اوباما منجر مي شود.

ميت رامني، حملات اوباما را دروغ پردازي توصيف کرده است. به هرحال، جنگ لفظي در رقابتهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا ادامه دارد. اتهام زدنها، ضداتهامها و اظهارات خشمگينانه به مشخصه اين رقابتها تبديل شده است.

 اين اتهامات در حال حاضر به سابقه حضور ميت رامني در شرکت «بين »مربوط است. گفته مي شود ميت رامني برخلاف گفته هايش که در سال هزار ونهصدو نود و نه از اين شرکت جدا شده ، تا سه سال بعد يعني سال دو هزار ودو با اين شرکت همکاري مي کرده است. آنچه در اين ميان بسيار مهم است نوع عملکرد اين شرکت است.

اين شرکت در تعطيلي شماري از شرکتهاي آمريکايي و برون سپاري فعاليت آنها نقش داشته که نتيجه آن بيکار شدن کارکنان اين شرکتها بوده است. ميت رامني خواهان عذرخواهي اوباما به علت زيرسوال بردن گذشته اش شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار