معاون وزير نفت در امور پتروشيمي با اشاره به رشد 25 درصدي ارزش صادرات محصولات پتروشيمي، گفت : هم‌اکنون از برخي کشورها، درخواست‌هاي زيادي داريم که به علت محدوديت سقف توليد، قادر به پاسخگويي همه متقاضيان نيستيم.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بازار سرمايه (سنا)، عبدالحسين بيات گفت : صادرات محصولات پتروشيمي از نظر ارزش 25 درصد و از لحاظ وزن 11 درصد رشد داشته است که نشان‌ مي‌دهد صنعت پتروشيمي، در فروش محصولات خود با هيچ مشکلي مواجه نيست.

معاون وزير نفت با اشاره به متنوع بودن بازار خريداران محصولات پتروشيمي در جهان گفت : هم‌اکنون برخي کشورها، درخواست‌هاي زيادي براي خريد محصولات پتروشيمي از ايران مطرح کرده‌اند که به علت محدوديت سقف توليد شرکت‌هاي فعال در صنعت پتروشيمي در کشور، قادر به پاسخگويي به همه درخواست‌ها نيستيم.

بيات همچنين به تشکيل کنسرسيوم متشکل از شرکت‌هاي بيمه‌ داخلي با هدف بيمه کردن کشتي‌هاي حامل محصولات پتروشيمي خبر داد و گفت: اين کنسرسيوم همه کشتي‌هاي داخلي و خارجي حامل محصولات پتروشيمي را تا مقصد، بيمه مي‌کند و دولت نيز تضمين لازم را براي تأمين بيمه اين محصولات، ارائه کرده است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار