رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: سه طرح صنعتی نان صنعتی، کاغذ و مقوا، ویتامین E با سرمایه‎گذاری 22 میلیارد اعتبار 250 شغل ایجاد خواهد کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ناصر صنعتی صبح امروز در سیزدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اظهار داشت: این طرح‎های صنعتی شامل طرح صنعتی نان صنعتی، کاغذ و مقوا، ویتامین E در سطح استان گلستان هستند.

وی تصریح کرد: تعداد کل طرح‎های صنایع تبدیلی بخش کشاورزی 250 فقره است و آنهایی که از پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد برخوردار بودند مورد معرفی ستاد قرار گرفتند.

فخرموحدی با اشاره به اینکه توجه به بخش صنایع بزرگترین سرمایه ملی محسوب می‎شود خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مظاهر تولید ملی توجه ویژه به بخش صنعت و کشاورزی است که در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری بسیار موثر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه طرح ویتامین E نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است متذکر شد: سالانه 13 هزار تن مکمل غذایی برای دام و طیور در استان مورد نیاز است که بخشی از طریق ویتامین E تامین می‎شود.

فخرموحدی اذعان کرد: تصویب این طرح‎ها میزان بهره‎وری را افزایش و جزو مواد اولیه دام استان تلقی می‎شود.

وی یادآور شد: طرح‎های صنعتی نان صنعتی، کاغذ و مقوا، ویتامین E که به کارگروه معرفی شده است 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضا غلامی معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان نیز در این خصوص تاکید کرد: اگر این طرح‎ها ظرف مدت یک ماه نتوانستند از بانک تسهیلات دریافت کنند از گردونه حذف می‌شوند./ج1

برچسب ها: گلستان ، شغل ، کاغذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.