مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: به منظور ارتقای فرهنگ خدمت رساني در كشور،نهادها و شركتهايي كه محصولات خود را به مشتريان عرضه مي كنند بايد خدمات مطلوبي را به مصرف كننده ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران نعمت الله پوستين دوز اظهار داشت: در بحث خدمات پس از فروش نهادها و شركت هايي كه محصولات خود را به مشتريان عرضه مي كنند بايد بتوانند به ازاي آن، خدمات پس از فروش مطلوبي را به مصرف كننده ارائه دهند كه اين خدمات در كشور بسيار دير شروع شد ولي اميدواريم در آينده نزديك شاهد خدمات بهتري باشيم.

وی با اشاره به راه اندازي مركز تماس مشتريان گروه خودروسازي سايپا افزود: با اجراي طرح مركز تماس جامع و يكپارچه مشتريان گروه خودروسازي سايپا و ايجاد تمركز در پاسخگوئي به مشتريان ، ارائه خدمات را بر اساس خواسته ها، نياز ها، شكايت ها و ايده ها به مشتريان عرضه خواهيم كرد.

پوستين دوز افزود: تمركز در خدمات پس از فروش در اين مركز باعث سرعت در ارائه خدمات و همچنين افزايش رضايت بيشتر خواهد شد چراكه پيش از اين مشتريان براي انتخاب ارائه خدمت دچارسردرگرمي و كمبود اطلاعات در زمينه هاي مختلف خدمات بودند كه با ايجاد اين مركز  و ارائه راهنمائي به مشتريان، آگاهي دارندگان محصولات سايپا از خدمات اين شركت نيز بيشتر از گذشته خواهد شد .

وي با تشريح مزاياي اجراي اين طرح براي مشتريان سايپاگفت: يكي از مزاياي اين سيستم، رديابي كمبود قطعات در نمايندگي هاي سايپا است كه بر اين اساس با اطلاع از كمبود يا مازاد بودن قطعه در نمايندگي ها  مي توانيم با سرعت بيشتر نسبت به ارائه قطعات لازم اقدام كرده و  سيستم تامين خود را رصد كنيم.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا خاطر نشان كرد اين سيستم باعث ارائه خدمات در كوتاه ترين زمان و كاهش مراجعه فيزيكي به نمايندگي ها و همچنين كاهش هزينه هاي اضافي مشتريان سايپا خواهد شد و  تلاش  سايپا براي رسيدن به نقطه مطلوب و رضايت هرچه بيشتر مشتريان گروه خودروسازي سايپا همچنان ادامه خواهد داشت./س

برچسب ها: خدمات ، خودرو ، مشتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار