مدير عامل گروه خودروسازي سايپا گفت: با راه اندازي مركز ضيافت مشتريان سايپا فرصتي براي ارائه خدمات نوين به مصرف كننده پديد آمده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نعمت الله پوستين دوست امروز در مراسم افتتاح مركز تماس جامع با مشتريان تصريح كرد: اين مركز بايد به نام مركز ضيافت مشتريان تغيير نام دهد چرا كه در اين مركز به نحو احسن از مشتري پذيرايي مي شود.
وي ادامه داد: نگاه مشتريان به خودرو به عنوان يك كالاي صنعتي نبوده بلكه اين محصول همدم افراد است و بايد سلايق مختلف مصرف كننده ها در ارائه خدمات در نظر گرفته شود.
پوستين دوست با اشاره به راه اندازي مركز تماس با مشتريان گفت: در اين مركز 5 خدمت از نوع خدمات اجتماعي، خدمات فني، اقتصادي، خدمات آتي و خدمات مكمل به مصرف كنندگان ارائه خواهد شد.
وي افزود: در خدمات اجتماعي فاصله فيزيكي مشتري با مجموعه كم شده  كه اين خدمات بر مبناي اعتماد به مشتري و افزايش آگاهي او انجام مي گيرد.
مدير عامل گروه خودروسازي سايپا تصريح كرد: همچنين در خدمات مكمل پيش بيني شده كه ارتباط گروه خودروسازي سايپا با ساير مراكز خدماتي از جمله هتل، راهداري و.. توسعه يابد و در اين صورت مصرف كننده مي تواند از اين خدمات جانبي نيز بهره بگيرد.
وي با بيان اينكه سرعت انجام پروژه CRM و ارتباط با مشتري كند است اظهار داشت: براي تسريع اين فرآيند بايد به شبكه و نمايندگي هاي زير مجموعه آن اختيارات بيشتري بدهيم.
پوستين دوست ادامه داد: همچنين يك سري شركت پشتيبان بايد به منظور تعامل و هماهنگي بين نمايندگي ها و شبكه تشكيل شود.
وي خاطر نشان كرد: الگوبرداري از پروژه CRM در كشورهاي پيشرو اشكالي ندارد تنها بايد فرآيندهاي آن بومي سازي شده و متناسب با فرهنگ در مناطق مختلف كشور به اجرا در آيد./س

برچسب ها: سایپا ، خدمات ، مصرف کننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار