مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با بيان اينكه طراحي و تحقيق و توسعه وظيفه اصلي خودروساز است گفت: مابقي اختيارات بايد به شركت هاي خصوصي واگذار شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، پوستين دوز امروز در سومين همايش نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا تصريح كرد: تامين قطعات و فروش و خدمات پس از فروش محصول، 2 كفه مهم زنجيره ارزش خودرو محسوب مي شود كه تعادل در اين 2 كفه به بهبود كيفي و كمي خودروهاي توليدي كمك مي كند.

وي با اشاره به اينكه 80 درصد قيمت تمام شده خودرو در اين 2 بخش تعيين مي شود افزود: تعامل سازنده بين زنجيره تامين و خدمات پس از فروش از اولويت هاي اصلي بنده در پذيرش پست مديرعاملي سايپا بوده است.

پوستين دوز تصريح كرد: هم اكنون در كشورهاي پيشرفته شركت هاي خودروساز به مرحله طراحي و مهندسي محصول رسيده اند و اين طرح بايد به سرعت در كشور ما نيز عملياتي شود.

مديرعامل سايپا اظهار داشت: طراحي مهندسي محصول و خدمات و تحقيق و توسعه تنها وظيفه خودروساز است و ديگر اختيارات بايد به ساير شركت هاي خصوصي همچون انجمن هاي صنفي، شركت هاي تجاري و كانون اتحاديه ها واگذار شود.

وي خاطرنشان كرد: ما هم اكنون آمادگي كامل براي واگذاري سهام سايپا لجستيك، ستكو، رايان ، شامخ به نمایندگی ها را داريم و از اعتقادات مديريتي بنده واگذاري اختيارات و مسئوليت ها است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار