مدير عامل امداد خودرو سايپا گفت: طبق نظرسنجيهاي انجام شده از امداد خواهان در طرح خدمات و امداد نوروزي، امداد خودرو سايپا با كسب 96 درصد رضايت مشتريان به ركورد جديدي در صنعت خودروي كشور دست يافت.

احمد كرفي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، تصريح كرد: واحد پيگيري و ارزيابي امداد خودرو سايپا با نظرسنجي از امداد خواهان كه در طرح خدمت و امداد نوروزي گروه سايپا از طريق سامانه مركز پيام نياز به خدمات امدادي را داشته اند به ركورد 96 درصد رضايت مشتريان دست يافت.

وي ادامه داد: واحد پيگيري و ارزيابي امداد خودرو سايپا در كمتر از يك ساعت طي تماس با امداد خواهان از نحوه ارائه خدمات، سرعت، كيفيت و رضايت از خدمات امدادي را مورد سنجش و ارزيابي قرار مي دهد.

كرفي اظهار داشت: حفظ استاندارد بين المللي ميانگين انتظار خدمات امدادي و رضايت مشتريان در مولفه اصلي شركت امداد خودرو سايپا در خدمات امدادي بوده است./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار