مدير عامل امداد خودرو سايپا اعلام كرد: نظرسنجي ها از امداد خواهان در طرح خدمات و امداد نوروزي گروه سايپا نشان مي دهد امداد خودرو سايپا با كسب 96درصد رضايت مشتريان به ركورد جديدي در صنعت خودرو كشور دست يافته است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني گروه خودروسازي سايپا؛ احمد كرفي گفت: واحد پيگيري و ارزيابي امداد خودرو سايپا در تماس با امدادخواهان ؛ نحوه ارائه خدمات ، سرعت ، كيفيت و رضايت از خدمات امدادي را مورد سنجش و ارزيابي قرار مي دهد.

وي افزود: واحد ارزيابي خدمات امدادي در شركت امداد خودرو سايپا از سال 1382 اين مسئوليت را با موفقيت انجام داده است و بسياري از طرح و برنامه هايي كه از لحاظ كيفي و كمي در اين شركت اجراء شده بر اساس نتايج و تحليل هاي اين واحد از نقطه نظرات مشتريان صورت گرفته است.

كرفي خاطرنشان كرد: حفظ استاندارد بين المللي ميانگين انتظار خدمات امدادي و رضايت مشتريان دو مولفه اصلي شركت امداد خودرو سايپا در خدمات امدادي بوده است و توانسته ايم موفقيت هاي خوبي در اين دو حوزه بدست آوريم.

طرح خدمات امداد نوروزي گروه خودرو سازي سايپا از 24 اسفند آغاز شده است و تا پايان امروز ادامه دارد.

مدير عامل شركت امداد خودرو سايپا گفت: مسافران نوروزي در صورت نياز به خدمات امدادي مي توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 84444-021 تماس بگيرند يا از طريق 10009655 ارتباط برقرار كنند./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار