گروه سایپا همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی، طرح ویژه خدمات امدادی تابستان را از اول تیرماه تا پایان مهرماه 91 در محورها و جاده های شهرهای گردش پذیر و زیارتی اجراء می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران احمد کرفی مدیر عامل امداد خودرو سایپا تصریح کرد: در طرح ویژه خدمات امدادی تابستان 1391، 92 پایگاه روزانه و شبانه روزی (35 پایگاه روزانه، 45 پایگاه شبانه روزی و 12 پایگاه فصلی ویژه) که بیشتر در محورهای پرتردد شهرهای گردش پذیر و زیارتی قرار دارند، خدمات امدادی مورد نیاز را به دارندگان خودروهای گروه سایپا و مسافران تابستانی ارائه می دهند.
وی با اعلام آمادگی کامل این شرکت جهت اجرای طرح ویژه خدمات امداد تابستانی تصریح کرد: پایگاه های روزانه از ساعت 7 الی 20:30 و پایگاه های شبانه روزی به صورت 24 ساعته در خدمت هم وطنان و مسافران تابستانی هستند.
کرفی خاطر نشان کرد: شبکه خدمات امدادی شرکت امدادخودرو سایپا با بیش از 600 واحد امدادی در طول سال با گستردگی در سراسر کشور همواره آماده ی ارائه خدمات به هم میهنان عزیز بوده و بر این اساس تمامی مالکان خودروهای گروه سایپا در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با شماره 096550 تماس برقرار کنند.
بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح خدمات و امداد نوروزی و طرح سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) این سومین طرح ویژه خدمات امدادی در سال جاری است که توسط امدادخودرو سایپا اجراء می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار